یک اطلاعیه: لینک ها با چند استثنا هستند فقط برای مدت 3 روز معتبر است. بنابراین اگر یکی از پیوندها دیگر کار نمی کند، مدت اعتبار قبلاً به پایان رسیده است. ما هر روز لیست را با پیوندهای جدید پر می کنیم و لینک های قدیمی را حذف می کنیم.

به این ترتیب پیوندهای رایگان و چرخش رایگان دریافت می کنید

برای دریافت اسپین ها و سکه های رایگان، به سادگی Coin Master را در iOS یا Android شروع کنید و سپس روی پیوندهای موجود در لیست زیر کلیک کنیدتا آیتم های خود را مستقیماً در بازی دریافت کنید.

چرخش رایگان برای Coin Master: پیوندهای اخیر (12 ژوئیه 2022)

  • 12 جولای
  • 11 جولای
  • 10 جولای
  • 9 جولای
سایر بازی های سرگرم کننده و رایگان مرورگر را در ویدیوی زیر ارائه می دهیم:

آیا منابع دیگری برای چرخش و سکه در Coin Master کشف کرده اید؟ سپس آنها را در نظرات با ما به اشتراک بگذارید!

در Coin Master می توانید هر روز با دنبال کردن پیوندهای موجود در لیست ما، اسپین های رایگان و سکه های رایگان دریافت کنید. در این مرحله ما تمام پیوندهای فعلی 2022 را برای چرخش های رایگان، آزمایش های رایگان و چرخش های رایگان در بازی موبایل برای شما جمع آوری می کنیم.

استاد سکه

اگر هر روز از همه پیوندهای جدید استفاده می کنید، به خوبی می توانید Coin Master را به صورت رایگان بازی کنید و نیازی به خرج کردن پول واقعی برای چرخش های بیشتر ندارید.

لینک های موجود در لیست ما از Moon Active، توسعه دهنده Coin Master هستند. این لینک های جدید برای تلاش ها، سکه ها و چرخش های رایگان را از طریق کانال های رسانه های اجتماعی مختلف در فواصل زمانی منظم و چندین بار در روز منتشر می کند. بنابراین اگر نمی توانید صبر کنید، Coin Master را در پلتفرم های زیر برای آخرین لینک ها دنبال کنید: