مرورگر جدید اج مایکروسافت به این شکل است

بستر، زمینه:ویندوز، ویندوز 9x

Edge: مایکروسافت به‌روزرسانی بزرگ مرورگر را برنامه‌ریزی می‌کند

این نکات به شما کمک می کند تا با ویندوز 11 شروع کنید:

مرورگر جدید Edge چه زمانی ظاهر می شود؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

هدف فونیکس این است که مرورگر را بیشتر از یک برنامه بومی ویندوز 11 بستن. برگه های گرد با این مطابقت دارند. Edge همچنین باید خود را به عنوان یک مدیر رمز عبور برای سیستم عامل تثبیت کند. این گروه از تابستان 2022 مشغول بازنگری اساسی بوده است.

مجوز:نسخه کامل

مایکروسافت در حال حاضر در حال آزمایش یکی با نام Phoenix است نوع جدید مرورگرش. اگرچه این تنها یک طراحی مجدد داخلی است، اما برخی از جزئیات و اسکرین شات های مرورگر تقویت شده Edge قبلاً به صورت عمومی منتشر شده است. این یک راه خوب برای تخمین برنامه‌ریزی مایکروسافت است.

در حال حاضر مشخص نیست که مایکروسافت چه زمانی نسخه ارتقا یافته مرورگر خود را در دسترس تمامی کاربران ویندوز 11 قرار دهد. همچنین قابل تصور است که ویژگی ها به تدریج معرفی شدند و یک به روز رسانی بزرگ وجود نخواهد داشت.

عملکردهای جدید و طراحی جدید: مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای بازنگری اساسی مرورگر خود است. هدف ادغام بهتر Edge در محیط ویندوز 11 است. اولین تصاویر نشان می دهد که مایکروسافت در حال برنامه ریزی با جزئیات است.