مرسدس قدرت واقعی خود را پنهان می کند – کلید گران است

ارتقای خودروهای الکترونیکی در فروشگاه آنلاین مرسدس بنز در ایالات متحده آمریکا ظاهر شده است (منبع: The Drive). در آنجا می گوید که مشتریان می توانند از ارتقاء عملکرد استفاده کنند سرعت 0 تا 100 کیلومتر در ساعت را 0.8 تا 1 ثانیه بهبود دهید توانا بودن. علاوه بر این، عملکرد موتورهای الکتریکی افزایش یافته است. بنابراین افزایش عملکرد برای چهار مدل ارائه می شود:

  • مرسدس EQ EQE 350 4Matic
  • مرسدس EQ EQE SUV 350 4Matic
  • مرسدس EQ EQS 450 4Matic
  • مرسدس EQ EQS SUV 4Matic

مرسدس بنز جدید EQE SUV را در حال حرکت نشان می دهد

اشتراک اجباری: خودروسازان دیگر به سختی وسایل نقلیه کاملی را ارائه می دهند

برای رانندگان مدل ها، این ثانیه اندک کمتر از معادل 100 دلار در ماه هزینه دارد.

مرسدس بنز به خودروهای الکترونیکی خود ارتقایی می دهد که بسیار تاثیرگذار است: عملکرد کامل خودروهای الکتریکی اشتوتگارت را می توان از طریق نرم افزار باز کرد. اما افزایش عملکرد قیمت خود را دارد – و واقعاً تأثیرگذار است.

1200 دلار: مرسدس برای پول از ویژگی ها خودداری می کند

اتفاقاً این فعال‌سازی‌ها از طریق نرم‌افزار تنها به این دلیل امکان‌پذیر است که همه خودروهای درگیر در آن هستند در حال حاضر فناوری لازم برای این کار را دارند. فقط استفاده می تواند توسط تولید کنندگان پاداش اضافی دریافت کند. باید دید که آیا قیمت گزاف مرسدس بنز همانقدر بد خلق می‌کند که باسن گرم در بی‌ام‌و.



منبع

با شوق ارتقاء و عملکردهای اضافی که می توانند از طریق نرم افزار فعال شوند، مرسدس تنها نیست: بی ام و فقط اخیراً زمانی که مشخص شد چه چیزی باواریایی ها اجازه می دهند همه چیز از طریق نرم افزار در مدل های خود فعال شود، با باد مخالف زیادی روبرو شد. به عنوان مثال، گرمایش صندلی را می توان به عنوان یک گزینه رزرو کرد، هزینه: 17 یورو در ماه. دو تولیدکننده برتر آلمانی همان عادت بدی را نشان می دهند که در صنعت خودروسازی به طور فزاینده ای محبوب می شود.

ماشین‌های الکتریکی مدرن، رایانه‌های متحرک هستند – و به همین دلیل اغلب به‌روزرسانی‌ها، ویرایش نرم‌افزاری جدید یا ویژگی‌های جدید وجود دارد. با این حال، در یک مورد، مرسدس برای دومی هزینه زیادی از هر کسی که می‌خواهد آخرین ذره برق خودروی برقی خود را نیز به خطر بیندازد، هزینه می‌کند: اشتراک سالانه 1200 دلار آیا می توان از حداکثر شتاب و گشتاور نهایی استفاده کرد.

EQE SUV از مرسدس یکی از مدل هایی است که می تواند در ایالات متحده دلال شود:

تاکنون نتوانسته ایم مشابه آلمانی این تابع را پیدا کنیم. با این حال مرسدس در این کشور نیز عرضه می کند توابع مختلف به عنوان اضافی دیجیتال بر. این شامل، برای مثال، مکان وسیله نقلیه از طریق تلفن هوشمند متصل از طریق برنامه Mercedes me یا کنترل از راه دور برای پنجره ها و سانروف است. همچنین می توانید با پرداخت هزینه اضافی، پروفایل های شخصی راننده برای چند نفر را در مرسدس فعال داشته باشید.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید