Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
مرسدس بالاخره به موتورهای احتراقی پایان می دهد - مجله تکنولوژی فودزیلا

مرسدس بالاخره به موتورهای احتراقی پایان می دهد

نسخه جدید کلاس E باید امسال ارائه شود و سپس در بهار 2023 وارد بازار شود. از سال 2024/2025 تمام نسخه ها و مدل های بعدی در حال حاضر بر روی پلتفرم هایی خواهند بود که به طور خاص برای درایوهای الکتریکی طراحی شده است تبدیل شد.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

Vision EQXX: مرسدس بنز طرح‌های خودروی الکتریکی خود را برای برد بسیار بالا ارائه می‌کند

مرسدس به طور کامل به خودروهای الکتریکی متعهد است

E-Class از مرسدس بنز در سال آینده تجدید نظر نهایی خود را انجام خواهد داد و آن را به آخرین موتور احتراقی جدید از برند سنتی اشتوتگارت تبدیل خواهد کرد. “همانطور که اوضاع امروز است، کلاس E با مشتقاتش آخرین مدل مرسدس بنز است که بر روی پلت فرم موتور احتراقی خالص ساخته شده است. مارکوس شافر، رئیس توسعه مرسدس به Automobilwoche گفت.

هرچه تمرکز بیشتر از موتور احتراقی گرفته شود، مردم اشتوتگارت بیشتر می خواهند باشند روی درایو برقی باطری بپرید. بر خلاف BMW، Schäfer سلول های سوختی را جایگزینی برای خودروها نمی داند.بنابراین مرسدس بر روی خودروهای الکتریکی با باتری تمرکز خواهد کرد.



منبع

“این پایان فصل این پلت فرم است و میلیون ها وسیله نقلیه را حمل کرده است. اما مطمئناً ما هر کاری از دستمان بر می‌آید انجام می‌دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که این پلتفرم تا پایان دهه قابل تأیید است.» شفر ادامه می‌دهد. در آینده هم همینطور خواهد بود فقط بر روی پلت فرم موجود بهینه شده است، نباید هیچ اتفاق جدیدی رخ دهد. هنگامی که استاندارد آلایندگی جدید یورو 7 شروع می شود – که طبق پیش نویس ها، مقررات سخت تری برای خودروها نسبت به یورو 6 وجود ندارد – مرسدس همچنین می خواهد شروع به محدود کردن تعداد انواع موتور کند.

Vision EQXX مرسدس فقط یک مفهوم است، اما به عنوان یک حامل فناوری نشان می دهد که مرسدس به کجا می رود:

مرسدس بنز پایان ناوگان موتورهای احتراقی را در اوایل سال 2023 اعلام می کند. این سازنده سنتی در حال برنامه ریزی گام مهمی در راه ارائه تنها خودروهای الکتریکی در آینده است. اما تا آن زمان کمی بیشتر طول می کشد.

آخرین حضور برای کلاس E: مرسدس پایان موتورهای احتراقی را اعلام کرد

S و C کلاس نیز بر اساس آخرین پلت فرم موتور احتراقی ساخته شده اند. آنها همچنین دیگر انتظار نسخه جدید را ندارند. در عوض، مدل ها به شکل فعلی خود تا پایان ادامه می یابند. هنوز مشخص نشده است که دقیقاً چه زمانی این مورد برای تک تک مدل ها خواهد بود. اما پایان پیش بینی شده برای موتور احتراقی در مرسدس: از سال 2030 فقط خودروهای برقی عرضه خواهند شد حداقل در بازارهای مناسبی مانند اروپا.