مرد عنکبوتی جدید در تابستان

تریلر آلمانی Spider-Man: A New Universe

در این فیلم، مایلز مورالس باید با یک شرور قدرتمند در کنار گوئن استیسی و تیم جدیدی از چندجهانی مفید «مرد عنکبوتی» روبرو شود. یک چیز از قبل مشخص است: این است فقط قسمت اول دنباله، زیرا در مارس 2024 قسمت دوم “مرد عنکبوتی: فراتر از آیه عنکبوتی” باید به سینماها بیاید.

عنکبوت محله دوستانه در اوایل تابستان آینده، زمانی که جدیدترین ماجراجویی این ابرقهرمان در سینماهای سراسر جهان نمایش داده می شود، از ما دیدن خواهد کرد. فقط در این صورت پیتر پارکر همیشه و لزوما در لباس مرد عنکبوتی نیست.

سونی

لازم به ذکر: در اصل انگلیسی، هایلی استاینفلد دوباره صدای خود را به گوئن استیسی می دهد. استاینفلد همچنین بخشی از MCU است و کیت بیشاپ را که راه هاوکی (کلینت بارتون) را دنبال می کند، تجسم می کند. اسکار آیزاک نیز در این کشتی حضور دارد – که توسط خودی های MCU به عنوان شخصیت اصلی “شوالیه ماه” در مجموعه دیزنی + با همین نام شناخته می شود.

اولین فیلم در حال حاضر هنوز در دیزنی + و نتفلیکس است

تمرکز روی پیتر پارکر نیست، بلکه روی مایلز مورالس است که به عنوان یک قهرمان عنکبوتی در حال جوانه زدن دری را به روی چندجهانی یا “آیه عنکبوتی” باز می کند. به هر حال، این مدت‌ها قبل از آن بود که MCU از زنجیرهای جهان خودش بپرد و هر سه عنکبوت واقعی (توبی مگوایر، اندرو گارفیلد و تام هالند) را در آخرین فیلم مرد عنکبوتی متحد کند.

نکته: اگر هنوز انیمیشن ماجراجویی عنکبوت را ندیده اید، هنوز هم دیده اید هم در دیزنی + و هم در نتفلیکس فرصتی برای انجام این کار (در Netflix تماشا کنید، در Disney+ تماشا کنید). Ergo: به سرعت پیگیری کنید تا بتوانید دنباله آن را در سینما دنبال کنید.



منبع

Spider-Man: Across The Spider-Verse – تریلر آلمانی

با نزدیک شدن به 400 میلیون دلار درآمد جهانی، ادامه این انیمیشن موفق قطعی بود. درست در زمان شروع هواشناسی تابستان به سینماهای آلمان می آید. Spider-Man: Across The Spider-Verse در 1 ژوئن عرضه می شود. اما هنوز زمان کمی تا آن زمان باقی مانده است. برای کمی پیش بینی، سونی اکنون اولین تریلر رسمی فیلم را پخش می کند:

این مرد عنکبوتی از دنیای سینمایی مارول نیست که از اول ژوئن 2023 در سینماهای آلمان موج می زند. بنابراین تام هالند هنوز از “بازنشستگی” خارج نشده است. در عوض، سونی به ما می دهد دنباله یک ضربه شگفت انگیز واقعی. چهار سال پیش، «مرد عنکبوتی: جهانی جدید» نه تنها منتقدان را متقاعد کرد، بلکه تماشاگران نیز تحت تأثیر این انیمیشن ابرقهرمانی قرار گرفتند.

تریلر Spider-Man: Across The Spider-Verse: توسط سونی منتشر شد