محصول 17.99 یورویی تلویزیون های احمق را هوشمند می کند

در این دوران گرانی، هر خرید جدید دو بار زیر سوال می رود. این بیش از همه در مورد لوازم الکترونیکی گران قیمت مانند تلویزیون صدق می کند که به راحتی می توانند از مرز 1000 یورو عبور کنند. هر کسی که هنوز یک دستگاه کار در خانه دارد اما به سرویس های پخش محبوب مانند نتفلیکس یا دیزنی پلاس دسترسی ندارد به زودی می تواند به Aldi Nord دسترسی داشته باشد.

Aldi Nord پخش کننده استریم Roku SE را به قیمت 17.99 یورو می فروشد

پخش کننده جریانی Roku SE (منبع تصویر: Roku)

هر کسی که تلویزیون قدیمی‌تری دارد مشکل را می‌داند: اگرچه تلویزیون هنوز هم عالی کار می‌کند، هیچ سرویس پخشی مانند نتفلیکس، دیزنی پلاس یا آمازون پرایم وجود ندارد. دقیقاً برای این، اکنون Aldi راه حل مناسبی را با 17.99 یورو ارائه می دهد. بنابراین یک دستگاه جدید گران قیمت اضافی است. یاور کوچولو از امروز در دسترس است.

محدوده تحویل Roku SE علاوه بر کنترل از راه دور شامل یک منبع تغذیه و کابل HDMI است. بنابراین خریداران می توانند فورا پخش کننده استریم را به تلویزیون متصل کنند. Roku SE از 2 فوریه 2023 از Aldi Nord در دسترس خواهد بود. به عنوان مثال، Fire TV Stick در آمازون وجود دارد که در حال حاضر بیش از 10 یورو بیشتر قیمت دارد (به آمازون مراجعه کنید).



منبع از امروز، 2 فوریه 2023، این تخفیفان ارائه می دهد Roku SE با 17.99 یورو بر. این یکی است پخش کننده استریم، که از طریق اتصال HDMI به تلویزیون وصل می شود دسترسی به تمام خدمات پخش مرتبط، کتابخانه های رسانه ای و پیشنهادات دیگر.

اگر نمی‌خواهید از کنترل از راه دور Roku استفاده کنید، می‌توانید از برنامه Roku و برنامه دیگر استفاده کنید از پخش کننده استریم با گوشی هوشمند خود استفاده کنید. برنامه Roku برای گوشی های هوشمند آیفون و اندروید در دسترس است:

roku
roku

کابل HDMI و آداپتور برق موجود است

اینها شامل نتفلیکس، دیزنی+، آمازون پرایم، اما همچنین AppleTV+، کتابخانه های رسانه ای بسیاری از پخش کنندگان عمومی، BildTV و بسیاری از خدمات دیگر است. راحت: ریموت Roku SE دارای چهار دکمه برای دسترسی سریع به Netflix، Disney+، AppleTV و Spotify است. این باعث می شود دسترسی به سرویس های پخش به بازی کودکانه تبدیل شود. تمام خدمات دیگر را می توان از طریق دکمه منو کنترل کرد.