محدودیت سرعت در بزرگراه ها: کارشناسان خواستار ارزیابی مجدد هستند

اگر حداکثر سرعت 120 کیلومتر در ساعت در آلمان اعمال شود، از انتشار 6.7 میلیون تن CO2 جلوگیری شد اراده. انتشار سالانه CO2 از ترافیک جاده ای 4.2 درصد کاهش می یابد (منبع: آژانس محیط زیست فدرال).

این ماشین الکتریکی می‌خواهد CO2 را از هوا بمکد:

در سال 2023 نیز محدودیت سرعت در بخش هایی از اتوبان آلمان وجود نخواهد داشت. طرفداران مدت‌هاست که استدلال کرده‌اند که محدودیت سرعت اجباری چنین خواهد بود انتشار دی اکسید کربن مخرب آب و هوا محدود. محاسبات مربوطه توسط آژانس محیط زیست فدرال تاکنون صرفه جویی اندکی را در نظر گرفته است. این مرجع اکنون خود این ارزیابی را اصلاح کرده است.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

برخلاف مطالعه قدیمی‌تر آژانس محیط زیست فدرال، این موضوع عوامل جدیدی را در نظر می‌گیرد که قبلاً بررسی نشده‌اند. در میان چیزهای دیگر اینطور شد الگوهای رفتاری رانندگان دقیق تر بررسی کرد. بر اساس محاسبات، محدودیت سرعت باعث می‌شود که بزرگراه‌ها در مجموع جذابیت کمتری نسبت به جاده‌های روستایی داشته باشند و منجر به کاهش 1.1 درصدی استفاده شوند.

زم: ماشین الکترونیکی جو را تمیز می کند

مطالعه محدودیت سرعت جدید فاکتورهای بیشتری را در نظر می گیرد

تقریبا دو سوم آلمانی ها با توجه به بررسی ها، محدودیت سرعت در بزرگراه ها را می خواهید. در ائتلاف دولتی، این پروژه به دلیل مقاومت FDP شکست می خورد.

یک مطالعه توسط این مقام از سال 2020 به این نتیجه رسید که محدودیت سرعت تنها 2.6 میلیون تن در سال نجات خواهد داد. انتشار CO2 در اتوبان های آلمان حدود 2.7 درصد کاهش خواهد یافت.

علاوه بر این، محدودیت سرعت باید به بازنگری کلی در میان برخی از رانندگان منجر شود. سایر وسایل حمل و نقل خواهد بود به دست آوردن جذابیت. کاهش 2.1 درصدی مسافت پیموده شده برای ترافیک خودرو پیش بینی می شود.

بر اساس یک مطالعه جدید، محدودیت سرعت در اتوبان های آلمانی مهم تر از آن چیزی است که قبلا تصور می شد. به گفته آژانس محیط زیست فدرال، انتشار CO2 به میزان قابل توجهی از آنچه قبلاً تصور می شد کاهش می یابد. بنابراین مقامات در حال اصلاح یک محاسبه قدیمی هستند که در آن برخی از عوامل در نظر گرفته نشده است.

آژانس محیط زیست فدرال: محدودیت سرعت به طور قابل توجهی انتشار CO2 را کاهش می دهد