مجموعه جدید با ارتقاء رایگان به 800 وات

هرکسی که هنوز نیروگاه بالکن نخریده است باید حداکثر همین الان به فکر آن باشد. از زمانی که مالیات بر فروش سیستم های خورشیدی در سال 2023 لغو شد، قیمت ها به طور قابل توجهی کاهش یافته است. علاوه بر این، دلالان بیشتری به فروش آنها علاقه نشان می دهند مجموعه های کامل. نتتو به این موضوع رسیده است و پیشنهادات جالبی را با نیروگاه های بالکن جوسکی، واله و وسکا ارائه کرده است. فقط با 499.99 یورو مجموعه ای از دو سلول خورشیدی، میکرو اینورتر، یک کابل و درپوش های لازم را دریافت می کنید (به شبکه نگاه کنید). هزینه های حمل و نقل اضافی وجود دارد.

نیروگاه بالکن Juskys سیستم خورشیدی 600 وات مجموعه کامل سیستم فتوولتائیک آماده برای اتصال مونو کریستال

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2023/06/02 17:50

مقاله اصلی:

این بسیار کاربردی است، زیرا می توانید از آن برای خرید یک مجموعه 600 واتی قابل ارتقا استفاده کنید که در صورت امکان در آلمان می توانید بعداً آن را به 800 وات ارتقا دهید.

آنچه باید در مورد نیروگاه های بالکن بدانید:

چیزی که نباید فراموش کنی

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2023/06/02 16:50

نیروگاه بالکن VALE MiniPV 600-DY-N

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2023/06/02 16:41

نیروگاه بالکن VALE MiniPV 600-DY-N

اینها فروشنده های قابل اعتمادی هستند که نیروگاه های بالکن خود را از طریق شبکه می فروشند. دو نفر از همسایه های من آنجا را زده اند و کاملا راضی هستند. بنابراین من می توانم مجموعه ها را توصیه کنم.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 6/2/2023 ساعت 5:36 بعد از ظهر

نیروگاه بالکن سیستم خورشیدی فتوولتائیک 830 وات / 600 وات آماده اتصال است

شما اجزای زیر را دریافت می کنید:

  • 2 عدد ماژول خورشیدی RISEN RSM40-8-400MB
  • 1 عدد میکرو اینورتر DEYE SUN-M80G3-EU-Q0
  • 1 عدد کابل AC
  • 1 * دستورالعمل

نیروگاه بالکن Juskys سیستم خورشیدی 600 وات مجموعه کامل سیستم فتوولتائیک آماده برای اتصال مونو کریستال

اینورتر می گوید: اینورتر در سمت خروجی از محل کار به 600 وات کاهش می یابد و به محض اجرایی شدن مقررات قانونی جدید، می توان آن را تا حداکثر توان خروجی 800 وات از طریق ارتقاء نرم افزار WLAN برنامه ریزی کرد. برای انجام این کار، به سادگی یک ایمیل با شماره سریال اینورتر برای خدمات مشتریان ما ارسال کنید.

نیروگاه بالکن سیستم خورشیدی فتوولتائیک 830 وات / 600 وات آماده اتصال است

نیروگاه بالکن Juskys سیستم خورشیدی 600 وات مجموعه کامل فتوولتائیک آماده برای وصل به رنگ مشکی مونو کریستال

اگر چنین مجموعه ای را از Netto یا سایر خرده فروشان خریداری کنید، واقعاً فقط دو سلول خورشیدی، اینورتر، کابل ها و کلاهک ها را دریافت می کنید. شما هنوز به یک دارنده نیاز دارید و باید سیستم را ثبت کنید تا همه چیز قانونی باشد. من در این مقاله نحوه کار را به طور خلاصه بیان کردم.

به روز رسانی از 2 ژوئن 2023: در Netto در فروشگاه آنلاین Juskys یک جدید دارد مجموعه نیروگاه بالکن به قیمت 499.99 یورو در پیشنهاد (به نت نگاه کنید). این ویژگی نه تنها با دو سلول خورشیدی کاملا سیاه رنگ، هر کدام با 400 وات، بلکه با یک اینورتر نیز مشخص می شود که بعدا به صورت رایگان می توان آن را به 800 وات ارتقا داد.

نیروگاه بالکن Juskys سیستم خورشیدی 600 وات مجموعه کامل فتوولتائیک آماده برای وصل به رنگ مشکی مونو کریستال

در گذشته، نتتو نیروگاه های بالکن مختلفی را ارائه کرده است که برخی از آنها به سرعت فروخته شدند یا زمان تحویل طولانی داشتند. قیمت چاه زیر 600 یورو برای مجموعه خوب است، به خصوص که شما یکی هستید اینورتر 600 وات با وای فای دریافت می کند، که می توانید از آن برای خواندن مستقیم داده ها استفاده کنید. سلول های خورشیدی قدرت زیادی دارند و همچنین برای آینده با بیش از 800 وات مناسب هستند. یک محافظ NA نصب شده است. بنابراین نباید هیچ مشکلی برای ورود به سیستم داشته باشید.

اگر می خواهید برق خود را تولید کنید، یک نیروگاه بالکن راه حل مناسبی برای شما است. در Netto چنین سیستم های خورشیدی کوچک با اینورترهای 600 وات به عنوان یک مجموعه کامل با قیمت مناسب وجود دارد. یک ویژگی جدید مجموعه ای است که امکان ارتقا به 800 وات را فراهم می کند.

نیروگاه های بالکن ارزان تر در Netto