ما سینمای خانگی خود را راه اندازی کردیم

هنگام اتصال تلویزیون برای سینمای خانگی، با یک ویژگی خاص سامسونگ مواجه شدیم. اتصالات در پشت از دست رفته است، در عوض آنها در به اصطلاح “قرار گرفته اند.یک جعبه اتصالبرون سپاری شده است.
سپس این جعبه دارای برق، HDMI، USB، خروجی صدای نوری و سایر اتصالات مورد نیاز تلویزیون است. نکته مهم: خود جعبه فقط با کابل به تلویزیون وصل می شود. به این ترتیب، کابل ها را می توان به طور منظم مسیریابی و پنهان کرد.

سیستم صوتی 4.1: Teufel Cinebar 11 با ساب ووفر و ماهواره

تلویزیون سامسونگ می تواند با رنگ ها، کنتراست و مقادیر روشنایی متقاعد شود. با این حال، توصیه می کنیم تنظیماتی را انجام دهید: اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید، باید “حالت هوشمند” را غیرفعال کنید و به حالت تصویر “فیلم” بروید. این بهترین تجربه سینمایی را برای ما رقم زد.

55 اینچی Neo QLED 4K QN95B (2022) اکنون از 1645.00 یورو در آمازونهر روز این فرصت را ندارید که یک سینمای خانگی جدید راه اندازی کنید. ما آنها را داشتیم و از آنها استفاده کردیم: در ویدیوی ما می توانید ببینید کدام تلویزیون و کدام سیستم صوتی را برای راه اندازی سینمای خانگی کوچک خود در محل کار انتخاب کرده ایم و دستگاه ها در نهایت چگونه با هم کار می کنند.

راه اندازی و اتصال: جزئیات فناوری سینمای خانگی

هرکسی که هنوز به سیم‌پیچ‌های یک متری با کابل‌های بلندگو فکر می‌کند، وقتی به سیستم‌های فراگیر فکر می‌کند، می‌تواند آرام شود: کابل‌های زیادی برای اتصال با Teufel Cinebar وجود ندارد. سیستم صوتی کار می کند تا حد زیادی بی سیم. فقط باید برق در محل های ساب ووفر و بلندگو وجود داشته باشد. سخنران توسط رادیو پیوند داده شده اند.

نمای نزدیک از بلندگوی توفل.  فقط یک سیم برق از پشت خارج می شود.
همانطور که در حال حاضر امکان بی سیم وجود دارد: ساب ووفرها و بلندگوهای ماهواره ای به صورت بی سیم با Teufel Cinebar ارتباط برقرار می کنند، بلندگوها فقط به برق نیاز دارند. (منبع تصویر: GIGA)
مجموعه Cinebar 11 Surround 4.1 را در Teufel مشاهده کنید

سینمای خانگی خودتان: مسئله قیمت

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 09/30/2022 04:56

قلب راه اندازی ما سامسونگ QN95B است. یک تلویزیون با NeoQLED، که نور پس زمینه ساخته شده از مینی ال ای دی شامل بودن. در مقایسه با Samsung QLED کلاسیک، این امر مناطق نوردهی کوچک‌تری را تضمین می‌کند و در نتیجه جلوه‌های “هاله” کمتری را تضمین می‌کند که در آن مناطق تاریک به دلیل نور پس‌زمینه فعال می‌درخشند.

لازم نیست در هنگام بازی نگران انتخاب حالت تصویر مناسب باشید. کنسول های متصل – مانند پلی استیشن 5 ما – به طور خودکار شناسایی می شوند حالت بازی به صورت خودکار فعال می شود. این تأخیر کم را تضمین می کند.

راه اندازی ما دقیقاً ارزان نیست: تلویزیون سامسونگ در حال حاضر 1699 یورو قیمت دارد و سیستم صوتی Teufel در حال حاضر 649.99 یورو قیمت دارد. اینها به هیچ وجه هزینه هایی نیستند که هر خانوار – به ویژه در زمان فعلی – به راحتی از عهده آن برآید. اما پس از آن، شما یک راه‌اندازی بسیار قدرتمند دارید که ما آن را بسیار مقاوم در برابر آینده می‌دانیم و تا چند سال با آن سرگرم خواهید شد.



منبع