مایکروسافت هنوز هم برای سال 2023 چند آستین در آستین دارد

به عنوان بخشی از جوایز بازی، نه تنها جوایزی اعطا می‌شود، بلکه اعلامیه‌ها و تریلرهای زیادی نیز در طول نمایش وجود دارد. اگرچه مایکروسافت قبلاً چیزهای زیادی را برای سال 2023 اعلام کرده است، این شرکت با غیبت خود – اما با یک دلیل – درخشید. دارندگان ایکس باکس می توانند خوشحال شوند.

مایکروسافت ایکس باکس

ایکس باکس: مایکروسافت برای مدت طولانی چیزی نشان نداده است

منظور مایکروسافت از “زمان” دقیقاً مشخص نیست. با این حال، ممکن است این باشد که تمرکز شرکت در حال حاضر در مورد خرید پیشنهادی Activision Blizzard قرار دارد.

Starfield: First Gameplay Trailer

ثانویه ایکس باکس: مایکروسافت بر روی خرید اکتیویژن بلیزارد تمرکز کرد

او خوشحال است که مردم برای آموختن و دیدن بیشتر می‌میرند. با این حال، زمان بندی همیشه بسیار مهم است. با این حال، طرفداران نباید نگران باشند، زیرا آنها مجبور نخواهند بود که برای آینده مایکروسافت خیلی منتظر بمانند. گرینبرگ گفت: ما برنامه های زیادی برای نشان دادن و به اشتراک گذاشتن یک سال فوق العاده هیجان انگیز در سال 2023 داریم.

در طول مراسم Game Awards، تریلرهای جدید و اطلاعات متعددی در مورد بازی هایی مانند Final Fantasy 16، Death Stranding 2، Forspoken و دیگر عناوین به طرفداران ارائه شد، اما اثری از مایکروسافت نبود. از قبل مشخص شده است که این شرکت برنامه های زیادی برای سال 2023 دارد، از جمله انتشار مورد انتظار بازی ها استارفیلد، ردفال و استاکر ۲.

اگر به گفته‌های آرون گرینبرگ، مدیر بازاریابی ایکس‌باکس، باور دارید، باید به زودی جدید به بازی های برنامه ریزی شده بیایید.



منبع

از آنجایی که سال 2023 نزدیک است، طرفداران طبیعتاً تصور می کردند که اطلاعات یا تصاویر جدیدی وجود خواهد داشت – اما در پایان ناامید شدند. من نمی خواهم این ناامیدی ادامه یابد، بنابراین تماس گرفتم آرون گرینبرگ، مدیر بازاریابی ایکس باکس برای صحبت در توییتر

سونی از ابتدا با آن مخالف است، مقامات اتحادیه اروپا هنوز مخالف هستند قابل قبول نیست و تا اوایل دسامبر بود که تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده اعلام کردند که برای به چالش کشیدن این معامله شکایت خواهند کرد. دلیل آن ترس از این است که مایکروسافت بتواند پس از تصاحب رقبا را سرکوب کند.