مایکروسافت به زبان ساده صحبت می کند: بازی های ایکس باکس بسیار گران هستند

Monster Hunter Rise – اعلام تریلر | Xbox Series X|S، Xbox One، Windows، Game Pass، PS5، PS4

پلی استیشن 5 قبلاً این کار را انجام داده است

همه چیز گرون تر میشه بازی های ویدیویی نیز در امان نیستند. مایکروسافت اکنون قیمت های بالاتر بازی های ایکس باکس را اعلام کرده است. سونی قبلاً این کار را با پلی استیشن و بازی های همراه آن انجام داده است.

مایکروسافت ایکس باکس

بازی های ایکس باکس در آینده گران تر خواهند شد

به هر حال، Monster Hunter Rise نیز در ماه ژانویه برای Xbox منتشر خواهد شد:

این به معنای افزایش 10 دلاری است 10 یورو. با این حال، قیمت نشان دهنده محتوا، دامنه و پیچیدگی فنی این عناوین است. دارندگان Xbox Game Pass همچنان در هنگام راه‌اندازی بازی‌ها به‌عنوان یک سرویس اشتراک ارائه می‌شوند.

واقعاً زیاد طول نکشید، زیرا مایکروسافت اکنون یکی را اعلام می کند افزایش قیمت بر. در حالی که انتظار می‌رود تا بعد از تعطیلات افزایش قیمت‌ها برای آسان‌تر کردن خانواده‌ها در این فصل تعطیلات، از سال 2023 آغاز شود، «بازی‌های جدید با قیمت تمام شده ساخته شده برای نسل بعدی، از جمله Forza Motorsport، Redfall، و Starfield، با قیمت 69.99 دلار خواهند بود. اسپنسر می‌گوید: «در همه پلتفرم‌ها در دسترس باشد» (منبع: IGN).

هنوز مشخص نیست که آیا قیمت کنسول ها و Xbox Game Pass نیز در آینده افزایش می یابد یا خیر. مطمئن نیستم.

دلایل افزایش قیمت نرم افزارهای بازی همیشه یکسان است. یکی معمولا افزایش هزینه های توسعه و دیگری بالا است نرخ های تورم و روند نامطلوب ارز.



منبع در ماه اکتبر، فیل اسپنسر، رئیس بازی های مایکروسافت در مصاحبه ای با وال استریت ژورنال تاکید کرد که آنها در حال بازی کردن قیمت هم برای کنسول و هم برای بازی ها و خدمات اشتراک ثابت مانده است. با این حال، او باور ندارد که این شرکت بتواند این کار را برای مدت طولانی تری انجام دهد.

در گذشته شرکت‌هایی مانند سونی، Take-Two، Activision Blizzard و EA قیمت بازی‌ها را افزایش داده‌اند. در ماه آگوست، اعلام شد که کنسول پلی استیشن نیز هر دو نسخه گران‌تر خواهد بود هر کدام 50 یورو. مایکروسافت تا کنون افزایش قیمت سخت افزار کنسول را رد کرده است – گروه ایکس باکس احتمالا در تلاش است تا هزینه ها را با افزایش قیمت نرم افزار بازیابی کند.