«ماندالوریایی» جرأت می کند

تریلر فصل سوم Mandalorian

همچنین یک شگفتی واقعی در آخرین قسمت پنهان است. چون کسی جز «جار جار بینکس» ظاهری ندارد، حتی اگر مستقیم نباشد. احمد بهترین بازیگر را می توان دید و به «جار جار بینکس» نسبتاً آزاردهنده جان داد. با این حال، این بار، بست را در نقشی متفاوت، به عنوان استاد جدی همه چیز می بینیم. اما ما نمی خواهیم بیشتر فاش کنیم، بنابراین شما باید خودتان قسمت فعلی را تماشا کنید.

با کمتر از 33 دقیقه این یکی تا کنون است کوتاه ترین قسمت – 32 دقیقه و 21 ثانیه، برای اینکه دقیق باشیم. البته این زمان ناخالص است. مانند دستمزدها، مقدار کمتری از خالص باقی می ماند. اگر فلاش بک را به ابتدای قسمت و تیتراژ کم کنید، هنوز حدود 27 دقیقه از “زمان پخش” خالص باقی مانده است. برای چنین سریال عالی خیلی کم است، درست است؟

برای دیزنی پلاس، «ماندالوریان» نیروی محرکه بی نظیر است، زیرا مجموعه جنگ ستارگان یکی از موفق ترین محتواهای این پلتفرم است. اکنون آخرین قسمت نیز رکورد جدیدی را به ثبت رساند و ثابت می کند که سریال جرات دارد. زیرا اختصار اصل است.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

فصل سوم تریلر:

طرفداران جنگ ستارگان اخیراً از سینما ناامید شده اند، اما این فرنچایز واقعاً در دیزنی پلاس دوباره احیا می شود. از سال 2019، طرفداران مشتاق “The Mandalorian” – اولین سریال واقعی در جهان Star Wars هستند.

این ممکن است از نظر کمی درست باشد، اما کیفیت در نهایت قانع کننده است. شما جرات انجام کاری را داشتید و ارزشش را داشت. با امتیاز فعلی IMDb 8.1، قسمت چهارم دومین قسمت برتر فصل جاری تاکنون است، تنها قسمت دوم با امتیاز 8.4 کمی بهتر بود (منبع: IMDb).

خوب است بدانید: “رکورد منفی” قبلی متعلق به قسمت دوم فصل اول با کمتر از 34 دقیقه بود. حتی اون موقع هم مشخص بود: طولش مهم نیست، حتی قسمت های کوتاه تر ماندالوریان ارزش هر دقیقه را دارند. ضمناً قسمت سوم فصل 3 فعلی با تقریباً یک ساعت طولانی ترین قسمت سریال تاکنون بود.

جار جار بینکس بازگشته است، اما همانطور که فکر می کنید

با امتیاز کلی IMDb 8.7 از 10 و 90 درصد در Tomatometer Rotten Tomatoes، این سریال خارج از سرزنش است. همچنین قسمت اخیر (قسمت 4 از فصل 3) با نام “The Foundling” بار دیگر سرگرمی های هیجان انگیزی را فراهم می کند و همچنین یک رکورد جدید روشن (در دیزنی + تماشا کنید).

دیزنی + شجاعت را نشان می‌دهد: کوتاه‌ترین قسمت از «ماندالوریان» موفق شد