مالیات ویژه برای خودروهای شاسی بلند؟ شهرها می خواهند از رانندگان بخواهند که پول بدهند

از سوی دیگر، هزینه های بالاتر به عنوان نوعی مالیات جریمه می تواند تضمین کند که خودروهای بزرگ مانند SUV یا وسایل نقلیه خارج از جاده کمتر در شهرها رانده می شوند. اینکه آیا چنین هزینه هایی واقعاً به واقعیت تبدیل می شوند یا در چه سطحی قابل پیش بینی نیست.

به گفته ددی، «برای وسایل نقلیه بزرگ نیز واضح است برای تخصیص هزینه های واقعی پارکینگ و رانندگی». این به این معنی است: اگر از مجموعه چرخ‌های بزرگ‌تری استفاده می‌کنید و مجبور هستید از فضای پارک بزرگ‌تر یا فضای بیشتری در پارکینگ طبقاتی استفاده کنید، هزینه بیشتری پرداخت می‌کنید. از سوی دیگر، چیزی پوچ در مورد تطبیق شرایط پارک با خودروهای بزرگتر وجود دارد. بالاخره اینجور کار هزینه داره.

از سوی دیگر، ADAC به عنوان نماینده رانندگان، چیزها را بسیار متفاوت می بیند. او خواستار فضاهای پارک بزرگتر برای همه رانندگان، صرف نظر از کلاس خودروها شد (منبع: n-tv). اینکه آیا این امر می تواند مشکلات را حل کند یا خیر، دست کم جای تردید است. زیرا فضای پارکینگ های بزرگتر در جای دیگر از دست می رود: خطوط باریک تر در خیابان یا مسیرهای دوچرخه سواری و مسیرهای پیاده روی کمتر و کوچکتر – متفاوت مناطق ترافیکی با یکدیگر در ارتباط هستند، به خصوص در شهرهای بزرگ

خرید ماشین در حال حاضر گران شده است، آیا پارکینگ هم باید گران باشد؟

روز شهر می خواهد پول ببیند، ADAC فضاهای پارک بزرگتر برای همه می خواهد

گرایش به سمت خودروهای بزرگ است. نگاهی گذرا به نسخه‌های جدید خودروسازان یا خیابان‌های آلمان برای دیدن این کریستال کافی است. اما با وجود بدنه خودروهای بزرگتر، شهرها با مشکلات جدیدی روبرو هستند – و آنها نمی خواهند به تنهایی با آنها روبرو شوند.

شهرها زنگ خطر را به صدا در می آورند: به سختی فضایی برای SUV های بیشتر و بیشتر وجود دارد

آنها روز به روز بیشتر می شوند: SUV ها دیگر در جاده های آلمان منظره نادری نیستند. سایر کلاس های خودرو نیز در حال رشد هستند. اما با وجود خودروهای بزرگ، این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می کند. ” روند در اتومبیل بدیهی است که فقط یک جهت می داند: بزرگتر شدن، سنگین تر شدن”هلموت ددی، مدیر عامل انجمن شهرهای آلمان، به اشتوتگارتر سایتونگ می گوید (منبع: dpa از طریق RTL News).

او بدیهی است که طرفدار این توسعه نیست: “در زمانی که ما در مورد صرفه جویی در انرژی و زمین، حفاظت از آب و هوا و حفاظت از منابع بحث می کنیم، مناسب نیست.” برای کیفیت بهتر زندگی در شهرها لازم است. نه حتی ماشین های بزرگتر – و مهمتر از همه کمتر. تا آن زمان، رانندگان خودروهای بزرگ باید هزینه اضافی پرداخت کنند، زیرا وسایل نقلیه آنها به طور قابل توجهی به فضای بیشتری نسبت به سایرین نیاز دارند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع