مادر به دادگاه می رود – با موفقیت

یک مادر و فرزندش نیز حدود 30 ثانیه در تصویر دیده می‌شوند – از قبل از آنها سؤال نشده بود که آیا فیلمبرداری از آنها و انتشار این ضبط‌ها اشکالی ندارد یا خیر. این حذف اکنون به ضرر MontanaBlack و Reason GmbH & Co. KG است که در قالب کانال آن آمده است. زیرا مادر علیه آن اقدام قانونی کرد و سعی کرد یک دستور موقت بگیرد – با موفقیت.

این بدان معناست که اگر هزینه های قانونی خود مونت را نادیده بگیرید، او حدود 2000 یورو هزینه دارد تا با خودش رسیدگی کند. بنابراین مونت نباید دقیقاً این دستور منع را ضعیف کند.»

MontanaBlack یکی از موفق ترین استریمرهای توییچ در آلمان است. در استریم‌های زنده‌اش، او معمولاً از خود در حال انجام بازی‌هایی مانند FIFA، Call of Duty یا Minecraft فیلم می‌گیرد. با این حال، در پایان ماه اکتبر، پخش کننده به عنوان بخشی از یک رویداد ویژه در Wildpark Schwarze Berge قرار گرفت. او سفر کوچک خود را به صورت زنده در توییچ پخش کرد. اما البته مونت آن روز در پارک حیات وحش تنها نبود. تعدادی از بازدیدکنندگان نیز آنجا بودند و به این ترتیب بدون اینکه از آنها خواسته شود بخشی از جریان زنده شدند.

دادگاه منطقه با این درخواست موافقت کرد و دستور موقت صادر شد. وکیل کریستین سولمکه در ویدئوی خود توضیح می دهد که چگونه این اتفاق افتاد:

عواقب این تصمیم برای MontanaBlack چیست؟

به طور خلاصه: پخش کننده مجبور است ضبط مربوطه را آفلاین کنید یا آن را با نسخه ای مبادله کنید که در آن صورت متقاضی و فرزندش تار شده باشد.

مذاکره ای صورت نگرفت. این تصمیم بدون استماع طرف مقابل صادر شده است.

البته مبلغ 15000 یورو به عنوان مبلغ مورد اختلاف در قطعنامه مشخص شده است. کریستین سولمکه توضیح می دهد:

یک جریان واقعی در حال حاضر برای ستاره Twitch MontanaBlack کشنده است. مادری از شرکت مسئول محتوای کانال توییچ مونت شکایت کرده بود. دلیل: شما و فرزندتان می‌توانید حدود 30 ثانیه بدون رضایت در پخش زنده او دیده شوید. و این عواقب قانونی دارد.

جریان زندگی واقعی مونته یک دستور موقت را ارائه می دهد

اگر اینفلوئنسر، یا بهتر است بگوییم Reason GmbH & Co. KG، مکرراً نتواند این نیاز را برآورده کند، ممکن است گران تمام شود. طبق تصمیم جریمه تا 250000 یورو در نظر گرفته شده است و حتی صحبت از بازداشت تا دو سال نیز وجود دارد.

ممکن است وکیل در این مورد درست باشد. از نظر پولی، بعید است که این حادثه مونتانا بلک را آزار دهد. بالاخره او چند صد هزار در حساب دارد (منبع: spieletipps). این موضوع قطعا برای پخش کننده آزار دهنده است. آیا مونت در آینده به خاطر آن با این حال، مراقبت بیشتری با جریان های IRL انجام می دهد و با احتیاط بیشتری عمل می کند باید دید.



منبع