لیزینگ خودروهای برقی: مروری بر بودجه

مشابه لیست خودروهایی که واجد شرایط E-plate هستند، این موارد عبارتند از:

  • خودروهای الکترونیکی، صرفا بر روی انرژی الکتریکی از باتری آن
  • پلاگین هیبریدی، اگرچه برای مدت طولانی نیست.
  • خودروهای پیل سوختی، که می تواند از هیدروژن انرژی بگیرد، از جمله چیزهای دیگر.
  • تمام وسایل نقلیه دیگر که بیش از 50 گرم CO2 در هر کیلومتر نیست اخراج یا حداقل 60 کیلومتر می تواند کاملاً الکتریکی حرکت کند. از اول ژانویه 2025، خودروهای سواری باید حداقل 80 کیلومتر را کاملاً برقی طی کنند.

می توانید درخواست مربوطه را مستقیماً در وب سایت اداره فدرال اقتصاد و کنترل صادرات (BAFA) ارسال کنید. ماشین های تمام برقی بر اساس کلید زیر تأمین مالی می شود:

مدت اجاره سهم فدرال شامل حق بیمه نوآوری (قیمت فهرست خالص خودرو زیر 40000 یورو) سهم فدرال شامل حق بیمه نوآوری (قیمت فهرست خالص خودرو بیش از 40000 یورو) حداقل دوره نگهداری
6-11 ماه 1500 یورو 1250 یورو 6 ماه
12-23 ماه 3000 یورو 2500 یورو 12 ماه
بیش از 23 ماه 6000 یورو 5000 یورو 24 ماه

همچنین استهلاک، که با ادامه توسعه فناوری های شارژ و موارد مشابه، از خودروهای خانوادگی که سال ها حتی سوار نمی شوند سبقت می گیرد، برخلاف خریداران دردسری برای اجاره کنندگان ایجاد نمی کند. در پایان دوره لیزینگ، خودرو به ارائه دهنده باز می گردد. این یک بحث واقعی است وقتی صحبت از قیمت های جدید خرید خودروهای برقی می شود، به هر حال حتی خودروهای الکتریکی ارزان قیمت مانند نسخه الکتریکی فیات 500 با تجهیزات استاندارد حدود 30000 یورو قیمت دارند (منبع: carwow.de).

یک عیب واقعی لیزینگ این است که استفاده محدود. در حالی که می توانید به دلخواه از خودروی شخصی خود استفاده کنید، اما به دلیل محدودیت پیمایش سالانه، این امکان با خودروی اجاره ای وجود ندارد. اگر از این مقدار فراتر رود، ممکن است گران تمام شود.

برای اینکه این کار عمل کند، وسیله نقلیه و قرارداد لیزینگ باید باشد الزامات اداره فدرال مرتبط به. اگر ماشین خود را در لیست اداره فدرال پیدا کردید، می توانید برای آن درخواست کمک مالی کنید. توجه داشته باشید که شما به عنوان متقاضی باید شخصی باشید که وسیله نقلیه برای او ثبت شده است.

خودروهای الکترونیکی در حال تسخیر اتوبان ها و شهرهای آلمان هستند و این فناوری با سرعتی سریع در حال توسعه است. خرید به سختی ارزش دارد، بسیاری از رانندگانی که به وسایل نقلیه الکتریکی علاقه مند هستند، در عوض بر اساس پیشنهادات لیزینگ هستند – و همچنین از یارانه های دولتی بهره مند می شوند. در اینجا می توانید یک مرور مختصر داشته باشید.

تحرک
GIGA توصیه می کند

بیشترین خوانده شده مقالات تحرک



منبع

اگر یک ماشین برقی اجاره می کنید، باید یک بار پرداخت ویژه داشته باشید. این سپرده بسته به ارائه دهنده متفاوت است – معمولاً باید حدود 6000 یورو پیش پرداخت کنید. با تشکر از پاداش زیست محیطی با این حال، می توانید از BAFA بخواهید که کل مبلغ را به شما بازپرداخت کند. در اصل، به اصطلاح جایزه نوآوری فقط قرار بود تا 31 دسامبر 2021 اجرا شود. با این حال، ابتکار عمل توسط دولت فدرال جدید انجام شد و تا 31 دسامبر 2022 تمدید شد.

همکاران auto-motor-und-sport.de ارزان ترین و بهترین پیشنهادها را گردآوری کرده اند چشمه داچیا قطع کردن به عنوان مثال، در leasingmarkt.de با قیمت حدود 110 یورو در ماه در دسترس است، در زمان نوشتن حتی یک پیشنهاد برای حدود 92 یورو در ماه (از 24 آگوست 2022) وجود داشت. مبلغ سپرده 6000 یورو است. حد مسافت پیموده شده سالانه 5000 کیلومتر و مدت اجاره 2 سال یا 24 ماه تعیین شده است. با این حال، عملکرد نسبتا ضعیف در 45 اسب بخار است.

برد، کارایی، سرعت شارژ – در هر یک از این جنبه‌ها، به نظر می‌رسد نسل بعدی خودروهای الکتریکی با کیلومترها بهتر از خودروهای قدیمی بهتر عمل می‌کنند. علاقه نشان داده شده به ارائه دهندگان وسایل نقلیه لیزینگ برقی (به عنوان مثال www.meinauto.de) قابل درک است. در اینجا می توانید مهم ترین موارد را به طور خلاصه بخوانید، بینش عمیق تری نسبت به موضوع داشته باشید و اینکه آیا ارزش اجاره خودرو الکترونیکی برای افراد خصوصی را دارد یا خیر، می توانید در جای دیگر بخوانید.

تامین مالی برای اجاره خودروهای الکترونیکی: شما باید این را در نظر بگیرید

همچنین در نظر داشته باشید که با یک ماشین اجاره ای احتمال بسیار بیشتری خواهید داشت بازرسی و نه تنها باید هر 2 سال یکبار به TÜV بروید. وقتی نوبت به قرار ملاقات های تعمیر و نگهداری و انتخاب کارگاه می رسد، به سختی هیچ بازی ای ندارید – قرار ملاقات با کارگاه های مجاز گران قیمت قطعا باید حفظ شود.

اجاره خودرو الکترونیکی: چه پیشنهاداتی وجود دارد؟

دامنه وسایل نقلیه الکتریکی به طور پیوسته در حال رشد است، با این حال، تقاضا بسیار زیاد است. این باعث افزایش قیمت می شود – هم برای خریداران و هم برای اجاره کنندگان خصوصی. اکنون یافتن وسیله نقلیه اجاره ای با کمتر از 100 یورو در ماه دشوار است.

همچنین یک پیشنهاد قابل قبول برای Dacia در null-leasing.com وجود دارد: 10000 کیلومتر در سال شما می توانید پوشش دهید، اما بازه زمانی نیز به طور قابل توجهی در 60 ماه طولانی تر است. ماشین کوچک حدود 187 یورو در ماه برای شما هزینه دارد، اما پیش پرداخت یک بار کمتر است و حدود 3361 یورو است.

برخلاف هنگام خرید وسایل نقلیه، مشتریان خودروی مورد نظر خود را «قرض» می کنند به مدت 2 تا 3 سال و در نتیجه این فرصت را داشته باشید که با دستاوردهای فنی نسل جدید خودروهای الکتریکی راحت تر همراه شوید. لیزینگ همچنین مخصوصاً برای کسانی مناسب است که هنوز به وسایل نقلیه الکتریکی اعتماد کامل ندارند و می خواهند برای مدتی امتحان کنند که آیا شارژ و برد نسبتاً کوتاه وسایل نقلیه الکتریکی می تواند در زندگی روزمره آنها ادغام شود یا خیر.

تا زمانی که خودرو حداقل 4 چرخ داشته باشد و بتوان با گواهینامه رانندگی دسته B رانندگی کرد، واجد شرایط دریافت جایزه است. این شامل وسایل نقلیه با بیش از 9 صندلی و وزن کل 3.5 تن نمی شود. علاوه بر این، لیست قیمت خالص مدل پایه در راه اندازی بازار در آلمان بیش از 65000 یورو نیست هزینه ها

همچنین هزینه خرید هنگام خرید یک خودروی برقی جدید، به میزان قابل توجهی بالاتر هستند، حتی اگر مستاجر معمولاً یک خودرو داشته باشد پیش پرداخت 10 تا 30 درصد ارزش جایگزینی. با این حال، آنها می توانند این موارد را به طور کامل از BAFA تکرار کنند.

پلاگین هیبریدها نیز همچنان به ترویج خواهند رسید، اما نه همه. چگونه PHEV (خودروی الکتریکی هیبریدی پلاگین) پشتیبانی می شود، اینجا را ببینید:

مدت اجاره سهم فدرال شامل حق بیمه نوآوری (قیمت فهرست خالص خودرو زیر 40000 یورو) سهم فدرال شامل حق بیمه نوآوری (قیمت فهرست خالص خودرو بیش از 40000 یورو) حداقل دوره نگهداری
6-11 ماه 1125 یورو 937.50 یورو 6 ماه
12-23 ماه 2250 یورو 1875 یورو 12 ماه
بیش از 23 ماه 4500 یورو 3750 یورو 24 ماه
منبع تصویر: IMAGO / alimdi

اجاره خودرو الکترونیکی: مشخصات BAFA

همچنین خودروهای دست دوم جوان واجد شرایط هستند، تا زمانی که قبلاً توسط دولت یارانه دریافت نکرده باشند. علاوه بر این، آنها ممکن است بیش از 15000 کیلومتر در ساعت نداشته باشند.

پیشنهادات را در null-leasing.com مشاهده کنید

لیزینگ ماشین برقی: مزایا و معایب