لوازم جانبی دیوانه با قیمت 24.95 یورو ارائه شده است

کاپشن های شیک در سراسر جهان فروخته می شوند و همچنین باید به موقع برای تعطیلات تحویل داده شوند – اگر می خواهید به دیگران یا خودتان هدیه بدهید. با این حال، ژاکت ها ارزان نیستند. 24.95 یورو مایکروسافت آن را برای هر قطعه می خواهد، اما حداقل لازم نیست نگران اندازه باشید. فقط ONE وجود دارد.

یک توستر Razer، یک یخچال ایکس باکس، و دیگر ترفندهایی وجود دارد که در گذشته به بازار آمده اند. پس چرا آن را هم ارسال نکنید روش برای کنترلر بدهم؟ این احتمالاً همان چیزی است که تعدادی از کارمندان مایکروسافت نیز فکر می کردند که هودی های شیک یا ژاکت های کلاه دار را ارائه کردند (منبع: Xbox).

Elite Wireless Controller Series 2 جدید قطعاً در ژاکت نیز جا می شود:

به منظور حفظ تعداد زیاد مشترکین، کتابخانه به طور مرتب تغییر می کند. بازی های متعددی در فواصل زمانی از محدوده محو می شوند، اما عناوین جدید همچنان در راه هستند. در مورد آنچه شما در این هفته ما در نمای کلی عملی خود به شما نشان خواهیم داد.



منبع از Xbox Game Pass یکی از قوی‌ترین اسب‌ها در اصطبل مایکروسافت است، پس از همه، این شرکت دماغه طلایی ضرب المثل را با آن به دست می‌آورد.

اینها به طور خاص برای کنترلرهای ایکس باکس شما طراحی شده اند و حتی در آن قرار دارند دو نسخه، در دو رنگ سفید و مشکی موجود است. هودی های زیبا از 100 درصد پلی استر ساخته شده اند، دارای زیپ کاربردی و دارای لوگوی Xbox هستند.

به سختی می توانید کنترلرهای خود را به روشی زیباتر ذخیره کنید. (منبع تصویر: مایکروسافت)

چه کنترلر ایکس باکس را دوست داشته باشید یا نه، باید به مایکروسافت اعتبار بدهید که گاهی اوقات واقعی است خلاق هستند.

بیرون سرد است، داخل گرد و خاک است. برای محافظت از کنترلر Xbox محبوب خود چه می کنید؟ یکی از احتمالات می تواند ژاکت کلاهدار جذابی باشد که مایکروسافت اکنون ارائه می دهد – نه، این شوخی نیست.

مایکروسافت ایکس باکس

Xbox: اکنون مدهای شیکی نیز برای کنترلر شما وجود دارد

Xbox Elite Wireless Controller Series 2 – Core

Xbox Game Pass: این هفته کرکرهای واقعی وجود دارد