قیمت پایین تمام دوران جدید برای قلم آی‌پد

نسل دوم اپل پنسل در حال حاضر از آمازون در دسترس است فقط 89 یورو و MediaMarkt در حال حاضر قلم برای iPad Pro را در eBay به همان قیمت می فروشد. در هر دو مورد، هزینه حمل و نقل قبلاً لحاظ شده است. همانطور که نگاهی به کاهش قیمت در چند ماه گذشته نشان می‌دهد، معمولاً برای Apple Pencil پول بیشتری می‌پردازید.

اپل مداد (نسل دوم) در کاهش قیمت: قیمت های تقریبا ثابت

کاهش قیمت اپل پنسل در چند ماه گذشته (منبع تصویر: Idealo)

آیا به دنبال بهترین قیمت برای نسل دوم اپل پنسل هستید تا آیپد خود را خوشایند کنید؟ شما اکنون آن را در آمازون پیدا کرده اید. یک معامله مطلق در هفته جمعه سیاه.

11 آیپد پرو 2018

مداد سیب (نسل دوم)

قیمت قلم فقط بسیار آهسته و قابل کنترل در حال کاهش است. به استثنای معدودی از موارد پرت، اخیراً همیشه حداقل 120 یورو پرداخت کرده اید. بنابراین، کاهش شدید فعلی قیمت ها مناسب است.

مقایسه قیمت: Apple Pencil نسل 2

مداد اپل (نسل دوم): آیا ارزش خرید دارد؟

به روز رسانی از 22 نوامبر 2022: درست در زمان هفته جمعه سیاه، آمازون با بهترین قیمت برای قیمت فعلی غافلگیر می کند نسل دوم مداد اپل. فقط 107 یورو (مشاهده در آمازون) هزینه قلم مفید است. در جاهای دیگر، بیش از 120 یورو باید پرداخت شود، با اپل حتی 149 یورو.

مداد سیب (نسل دوم)

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

حتی اولین نسل از قلم بسیار کاربردی بوده و هست – همانطور که در ویدیو مشاهده می شود:

قلم آی‌پد پرو همیشه کاربردی است، تعداد زیادی از مشتریان تعجب می‌کنند که چرا اپل اپل پنسل را با آی‌پد پرو 11 و 12.9 اینچی اضافه نمی‌کند. نکته برجسته نسل دوم مطمئناً اتصال مغناطیسی و شارژ در تبلت اپل است. اگر صاحب یک آی‌پد پرو با طراحی جدیدتر هستید و همیشه می‌خواستید اپل پنسل را «آزمایش» کنید، اکنون فرصت بسیار خوبی برای انجام این کار دارید.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/11/22 ساعت 2:42 بعد از ظهر

با توجه به به‌روزرسانی آتی سری آی‌پد پرو، خرید در این برهه از زمان ارزش بررسی دارد، زیرا در واقع نسخه جدیدی از مداد انتظار نمی‌رود. بر این اساس، نسل 2 باید با ما باقی بماند. اما مراقب باشید: قلم فقط با iPad Pro فعلی سازگار است، همه سری های دیگر هنوز به نسل اول اپل پنسل قدیمی نیاز دارند. هر دو قلم سازگار نیستند، بنابراین نمی توانید از مداد قدیمی برای iPad Pro فعلی استفاده کنید.