قیمت و محتوای سرویس

برای اینکه بازار بیشتر از این تکه تکه نشود و از آنجایی که فیلم‌های مارول و جنگ ستارگان همچنان در جهت‌گیری خانواده‌پسند قرار می‌گیرند، تصمیم گرفته شد که این اقدام را انجام ندهم. بنابراین ابرقهرمانان و مسافران فضایی از ابتدا بخشی از دیزنی + بودند.

سرویس پخش جریانی در چه دستگاه هایی کار می کند و یک نمای کلی از محتوا را نیز می توانید در اینجا پیدا کنید.

مسابقه بزرگ دیزنی: دانش خود را در مورد فیلم های دیزنی آزمایش کنید

محتوای اولیه انحصاری سرویس پخش دیزنی شامل “Mandalorian” است. “موزیکال دبیرستان: موزیکال: سریال”، “WandaVision”، “آرتمیس فاول”، بازسازی از “بانو و ولگرد” و همچنین چندین فیلم کوتاه از پیکسار و دیزنی. و بلاک‌باسترهای آینده نیز به محض اینکه به نمایش درآمدند، در اشتراک دیزنی+ گنجانده می‌شوند. از جمله، «داستان اسباب‌بازی 4»، «انتقام‌جویان: پایان بازی»، «یخ‌زده 2»، «جنگ ستارگان: اپیزود نهم» و اقتباس لایو اکشن «شیر شاه» را می‌توان مستقیماً از طریق دیزنی پلاس بدون هزینه اضافی مشاهده کرد. . علاوه بر تولیدات جدید و تا حدی انحصاری از والت دیزنی، محتوایی از پیکسار، مارول، لوکاس فیلم و جغرافیای ملی در سرویس یافت می شود.

Disney+ از اوایل سال 2020 در آلمان، اتریش و سوئیس در دسترس بوده است. ما به شما خواهیم گفت که Disney + چه قیمتی دارد و سرویس استریم چه چیزی به شما ارائه می دهد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

“شرکت والت دیزنی” دیگر فقط یک شرکت انیمیشن سازی از لس آنجلس نیست. گروه رسانه ای غول پیکر شامل «پیکسار»، «لوکاس فیلم»، «مارول استودیو» و «فاکس قرن بیست و یکم» است. دیزنی سرویس پخش خود را با طیف گسترده ای از پیشنهادات پر می کند.

مستقیماً به پیشنهادات اشتراک دیزنی+ بروید

Disney+: هزینه سرویس پخش

در سال 2017، هنوز ایده تمایز بین پیشنهادات مختلف دیزنی و در نتیجه ارائه چندین سرویس پخش همزمان وجود داشت. همانطور که باب ایگر در آن زمان توضیح داد، فیلم‌ها و سریال‌های Marvel و Lucasfilm می‌توانند به عنوان خدمات جداگانه یا بسته‌های الحاقی ارائه شوند و در سرویس پخش دیزنی + گنجانده نشوند.

با کسب فاکس قرن بیست و یکم از طریق دیزنی، این شرکت همچنین مالک حقوق The Simpsons، Family Guy، “چگونه مادرت را ملاقات کردم” و خیلی سریال و فیلم دیگه از 23 فوریه 2021 تحت این دسته هستند “ستاره” اکنون می‌توانید محتوای زیادی را نیز در Disney+ بیابید که منحصراً برای بزرگسالان طراحی شده است. برای مثال این را نیز خواهید یافت “آناتومی گری”، “مرده متحرک”، “The X-Files”، “24”، “Desperate Housewives” یا “Prison Break” در سرویس استریم دیزنی.

© شرکت والت دیزنی/ استودیو پیکسار

هیچ سرویس پخش جداگانه ای برای Marvel & Star Wars وجود ندارد

در سال اول، Disney + هنوز به طور قابل توجهی ارزان تر از رقبای Netflix & Co بود. با پیشنهاد گسترش یافته توسط Star، دیزنی می خواهد از شهرت سرویس پخش کودکان جدا شود، اما این در قیمت نیز منعکس می شود. هزینه اش همینه اشتراک ماهانه برای مشتریان جدید اکنون 8.99 یورو است به جای 6.99 یورو قبل و آن بسته سالانه با تخفیف 89.99 یورو به جای 69.99 یورو قبلی.

کتاب جنگل والت دیزنی
کتاب جنگل (منبع تصویر: والت دیزنی)

مطالب از دیزنی +