قیمت ها و مزایای اشتراک موسیقی

بستر، زمینه:ویندوز XP، ویندوز ویستا، ویندوز 7، ویندوز 8، ویندوز، ویندوز 10

با تخفیف ساعتی Spotify لازم به ذکر است که این حداکثر برای 12 ماه (1 سال) و شما باید در UNiDAYS به عنوان مدرک ساعت ثبت نام کنید.

مجوز:نرم افزار رایگان

عضویت Spotify رایگان Spotify Premium
هزینه های ماهانه
  • اشخاص حقیقی: 9.99 یورو
  • دوتایی: 12.99 یورو (برای 2 نفر در یک خانوار)
  • خانواده ها: 14.99 یورو (برای حداکثر 6 نفر در یک خانواده)
  • دانشجو: 4.99 یورو (شناسه دانشجویی، حداکثر 1 سال)
کیفیت صدا 128 کیلوبیت بر ثانیه 320 کیلوبیت بر ثانیه
موسیقی بدون تبلیغات نه آره
به موسیقی آفلاین گوش دهید نه آره
پخش بدون محدودیت نه آره
غیرفعال کردن پخش همزمان نه آره
Spotify Premium را به صورت رایگان امتحان کنید

عضویت ممتاز به شما امکان انتخاب کاملاً آزاد را در طیف کامل Spotify می دهد و لذت گوش دادن شما را قطع می کند – به استثنای پادکست ها – نه با تبلیغات. در نوع رایگان ایا داری یک کیفیت صدای پایین تر، فقط یک می تواند از تعداد محدودی آهنگ رد شوید و باید با پخش تصادفی زندگی کنند.

هزینه عضویت ممتاز Spotify چقدر است و چه مزایایی دارد؟ در واقع، شما می توانید از مدل “Spotify Free” بدون پرداخت هزینه استفاده کنید – اما محدودیت هایی وجود دارد. قیمت «Spotify Premium» در نسخه‌های مختلف آن و تفاوت‌های دقیق آن را می‌توانید در اینجا در GIGA بخوانید.

برنامه Spotify و پخش کننده وب البته کاملاً رایگان هستند – درست مانند حساب واقعی. با این حال، برای عملکردهای خاص و لذت نامحدود از موسیقی، باید از اشتراک ممتاز استفاده کنید.

در ویدیوی زیر به شما نشان می‌دهیم که چگونه می‌توانید از سرویس پخش موسیقی بیشتر بهره ببرید:

جزئیات اشتراک پولی «Spotify Premium».

که اشتراک خانوادگی به شما امکان می دهد اشتراک پریمیوم را با حداکثر 5 عضو خانواده دیگر به اشتراک بگذارید که هر کدام می توانند از حساب Spotify خود استفاده کنند. این برای زوج ها نیز وجود دارد اشتراک Duo، که کمی ارزانتر است و مزایای عضویت ممتاز را برای دو حساب به شما می دهد. Spotify اعضای خانواده را افرادی می داند که آدرس یکسانی دارند، یعنی در یک خانه زندگی می کنند. ما در اینجا توضیح می دهیم که چگونه اعضای خانواده یا هم اتاقی ها را به اشتراک خانواده دعوت می کنید.

اگر می‌توانید با تبلیغات و گزینه‌های محدود برای پخش موسیقی زندگی کنید، مطمئناً می‌توانید از «Spotify Free» به صورت رایگان نیز استفاده کنید. با این حال، سرویس استریم در حال تبدیل شدن به نوعی رادیو آنلاین به جای یک سرویس واقعی درخواستی است.

نسخه:1/1/97

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع زبان ها:آلمانی

با دسترسی ممتاز، شما کاملا آزاد هستید که تصمیم بگیرید کدام آهنگ بعدی پخش شود و DJ درونی شما را زنده کنید.