قیمت های مصرف کننده اکنون دوباره در حال کاهش است

مهم: قیمت برق و گاز بسته به منطقه و ارائه دهنده متفاوت است. بنابراین می‌توان قیمت‌های بالاتر یا حتی ارزان‌تری به شما پیشنهاد داد. به همین دلیل است که همیشه هنگام مقایسه قیمت ها کد پستی مورد نیاز است.

قیمت برق و گاز دوباره کاهش می یابد

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

من در حال حاضر 1900 کیلووات ساعت برق در سال مصرف می کنم و به تامین کننده اصلی خود 38.90 سنت در هر کیلووات ساعت و 9 یورو در ماه به عنوان قیمت پایه پرداخت می کنم. این ارزان ترین ارائه دهنده تا کنون بوده است. اکنون موج دوباره در حال تغییر است و شما همچنین می توانید برق ارزان تری را از سایر تامین کنندگان انرژی دریافت کنید. من Vattenfall را به عنوان یک ارائه دهنده مثال می زنم. من در حال حاضر تنها 36.37 سنت در هر کیلووات ساعت و 10.40 یورو در ماه به عنوان قیمت پایه پرداخت کنید (در Vattenfall چک کنید). به جای 847.10 یورو (تامین کننده اصلی)، من فقط 806 یورو (Vattenfall) پرداخت می کنم. سپس پاداش های 40 یورویی وجود دارد، اما من هیچ توجهی به آنها ندارم.

خبر خوب برای همه کسانی که در حال حاضر با قیمت های بالای برق و گاز دست و پنجه نرم می کنند و نمی توانند ارائه دهنده جدیدی پیدا کنند که قیمت های پایین تری داشته باشد. اتفاقی در بازار می افتد. چند روزی است که قیمت برق و گاز برای مصرف کنندگان نهایی در بسیاری از تامین کنندگان انرژی کاهش قابل توجهی داشته است. آنقدر واضح است که ترمز قیمت برق با 40 سنت و ترمز قیمت گاز با 12 سنت در هر کیلووات ساعت کاهش می یابد. ضمانت های قیمت مناسب دوباره وجود دارد و این همچنین برای مشتریان جدید. من این را با استفاده از مثال مصرف برق و گاز به شما نشان خواهم داد.

مقایسه قیمت برق

قیمت ها نه تنها برای برق، بلکه برای گاز نیز کاهش می یابد. من در حال حاضر 9000 کیلووات ساعت گاز در سال مصرف می کنم. تامین کننده اصلی من که تا کنون کمترین قیمت ها را نیز در اینجا داشته است، در حال حاضر 13.6 سنت در هر کیلووات ساعت و قیمت پایه 12.59 یورو می خواهد. در اینجا با ارائه دهنده گاز 123energie مواجه شدم که به میزان قابل توجهی آن را کاهش می دهد. در تاسف بارترین حالت، من در آنجا به ازای هر کیلووات ساعت چیزی بیش از 11 سنت پرداخت می کنم (به 123energie نگاه کنید). هزینه اصلی حدود 12.40 یورو در ماه است. در مقایسه با ارائه دهنده اصلی من که بیش از 100 یورو کمتر در سال خواهد بود.

من نمی گویم شما باید همین الان ارائه دهندگان برق و گاز را عوض کنید. در عوض، فقط می خواهم به شما بگویم که قیمت برق و گاز دوباره در حال کاهش است و شما می تواند در آینده ای قابل پیش بینی به دنبال قیمت ارزان تر باشد. کافی است هر از گاهی به ارائه دهندگان مختلف یا Check24 مراجعه کنید و قیمت ها را مشاهده کنید. من کنجکاو هستم که ببینم قیمت برق و گاز در هفته های آینده به کجا ختم می شود.

حداقل از زمان بحران انرژی، همه باید بدانند هر کیلووات ساعت برق و گاز چقدر است. برق و گاز به اندازه کافی موجود است و خوشبختانه باعث کاهش مجدد قیمت ها می شود. گمان نمی‌کنم که قیمتی مانند ابتدای سال 2022 داشته باشیم، اما هر یورو کمتر بار کیف پول ما را کاهش می‌دهد و تورم را برای هر یک از ما به‌طور محسوسی کاهش می‌دهد.

قیمت برق و گاز در ماه های اخیر به شدت افزایش یافته است. حتی برای ترمزهای قیمت تصمیم گیری شد تا هزینه ها حداقل تا حدی مقرون به صرفه باقی بماند. اینها اکنون می توانند اضافی باشند، زیرا قیمت برق و گاز دوباره در حال کاهش است – و در برخی موارد بسیار قابل توجه است.

در Vattenfall من به میزان قابل توجهی هزینه برق کمتری پرداخت می کنم. (منبع تصویر: GIGA)

می توانید هزینه برق خود را با یک نیروگاه بالکن کاهش دهید:

مقایسه قیمت گاز

ارائه دهنده فقط یک مثال بود، همچنین می توانید به سادگی به Check24 بروید و قیمت ها را در آنجا مقایسه کنید (به Check24 نگاه کنید). من نیز در آنجا مقدار زیادی پس انداز خواهم کرد و تخفیف من به طور قابل توجهی کمتر خواهد بود. لازم نیست از تعویض هم بترسید. در بدترین حالت، دوباره تحت مراقبت های اولیه قرار می گیرید. این به شدت در آلمان تنظیم شده است.

Vattenfall تنها یک نمونه بود که در حال حاضر کمترین قیمت را در منطقه من دریافت می کند. قیمت های پایین تر از قبل در Check24 نمایش داده شده است. فقط خودتان را آنجا رها کنید حواس خود را از همه پاداش ها منحرف نکنید و به قیمت هر کیلووات ساعت و کارمزد پایه دقت کنید. این تنها راهی است که می توانید بدانید که آیا ارائه دهنده دیگری در منطقه شما ارزان تر است یا خیر (قیمت ها را در Check24 مقایسه کنید). این خبر مهمی است مخصوصا برای افرادی که گاهی مجبور به پرداخت 60 یا 70 سنت به ازای هر کیلووات ساعت بودند.