Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
قیمت نهایی Samsung Galaxy Watch 5 (Pro)، Z Fold 4 و Flip 4 به بیرون درز کرد - مجله تکنولوژی فودزیلا

قیمت نهایی Samsung Galaxy Watch 5 (Pro)، Z Fold 4 و Flip 4 به بیرون درز کرد

از آنجایی که تقریباً همه چیز در حال حاضر گران تر می شود، در واقع انتظار می رفت که سامسونگ نیز گران شود قیمت آخرین محصولات خود را افزایش می دهد. پس از گمانه زنی های فراوان در مورد قیمت های جدید گلکسی واچ 5 پرو و ​​تلفن های همراه تاشو، اکنون قیمت نهایی یورو به بیرون درز کرده است. سامسونگ به سختی می‌تواند قیمت‌ها را در سطح مدل‌های قبلی نگه دارد، اما مجبور است قیمت‌ها را به میزان قابل توجهی افزایش دهد:

همچنین برای ساعت های هوشمند جدید باید کمی بیشتر بپردازید. قیمت گلکسی واچ 5 از 299 یورو شروع می شود. قیمت نسخه قبلی 269 یورو است. اینجا باید 30 یورو بیشتر روی میز بگذارید. مدل کلاسیک دیگر در دسترس نیست، بنابراین مقایسه با گلکسی واچ 5 پرو کمی دشوار است. Galaxy Watch 4 Classic 399 یورو قیمت دارد. مدل جدید پرو 469 یورو قیمت خواهد داشت. اما سخت افزار بسیار بهتری نیز وجود دارد. در هر صورت، این پول برای یک ساعت هوشمند بسیار زیاد است.

اگر واقعاً یکی از محصولات جدید سامسونگ را می خواهید، به شما توصیه می کنیم کمی صبر کنید تا قیمت ها کاهش یابد. این اتفاق در مورد پیشینیان نیز رخ داد و نسل جدید را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد. فقط باید چند ماه صبور باشید.



منبع

اول خبر خوب: قیمت سامسونگ گلکسی زد فولد 4 نسبت به مدل قبلی خود بدون تغییر باقی مانده است – حداقل با نسخه 256 گیگابایتی. هنوز هم 1799 یورو قیمت دارد. مدل 512 گیگابایتی آن 20 یورو گرانتر است. وضعیت مشابه با Z Flip 4 است که در نسخه 128 گیگابایتی 60 یورو بیشتر قیمت دارد. نسخه 256 گیگابایتی حداقل 70 یورو بیشتر از Galaxy Z Flip 3 است.

همه چیز گران تر می شود و همچنین محصولات جدید سامسونگ. با گلکسی واچ 5 و تلفن های همراه تاشو، بسیاری از محصولات جدید سازنده کره جنوبی به زودی ارائه خواهند شد. قیمت های آن قبلا به بیرون درز کرده است. اگر اینها را می خواهید، باید در جیب های خود فرو بروید.

سامسونگ الکترونیکس

محصولات جدید سامسونگ در حال گران شدن هستند

سامسونگ نشان می دهد که دوربین 200 مگاپیکسلی برای گوشی های هوشمند چه کاری می تواند انجام دهد

قیمت سامسونگ خیلی بالاست؟

یک دوربین کاملاً جدید در Samsung Galaxy S23 Ulta منتظر ما است:

اگر در نظر داشته باشید که بسیاری از مردم در حال حاضر پس‌انداز می‌کنند و دیگر نمی‌توانند کالاهای لوکس بخرند – از جمله تلفن‌های همراه تاشو و ساعت‌های هوشمند – ممکن است ارقام فروش آن‌طور که سامسونگ می‌خواهد نباشد. در حال حاضر می توانید آن را به خوبی با تبلت ها ببینید. مردم ترجیح می دهند به داشته های خود بچسبند و بی جهت پول را برای چیزهایی که واقعاً به آنها نیاز ندارند خرج نکنند. قیمت های بالاتر نیز کمکی نمی کند.