قیمت سیستم های خورشیدی کوچک به شدت کاهش می یابد

من نیروگاه بالکن خود را از ژوئن 2021 در حال کار کرده ام و در صورت استفاده از قیمت برق 30 سنت در هر کیلووات ساعت به عنوان مبنای محاسبه، حدود 100 یورو در سال صرفه جویی کرده ام. با این حال، منظومه شمسی کوچک من کاملاً در یک راستا قرار ندارد و در طول روز تا حدودی سایه دارد. بنابراین شما می توانید بیشتر از آن بهره ببرید. بعد از حدود 8 سال من حدود 800 یورو سرمایه خود را پس گرفتم. اگر چیزی خراب نشود، چنین سیستمی باید 25 سال کار کند. بنابراین اگر فرصت ایجاد چنین سیستمی را دارید، در هر صورت ارزشش را دارد.



منبع چند هفته ای است که مشاهده می کنم که قیمت ها در بازار به آرامی دوباره در حال کاهش هستند. بنابراین به یکی برمی گردیم محدوده قیمت کمتر از 800 یورو برای یک مجموعه کامل متشکل از دو سلول خورشیدی، یک میکرو اینورتر و کابل اتصال (به eBay نگاه کنید). من حتی فرض می کنم که قیمت ها به دلیل شرایط متشنج اقتصادی در آلمان به کاهش ادامه خواهد داد. اما اگر به دلیل قیمت های بالا برای خرید صبر کرده اید، اگر قیمت یک مجموعه بزرگ با دو سلول خورشیدی کمتر از 800 یورو باشد، اکنون می توانید دوباره اعتصاب کنید.

مهم: شما هنوز برای منظومه خورشیدی کوچک خود به یک ارتفاع یا پیوست نیاز دارید (به eBay نگاه کنید).

به روز رسانی از 08 دسامبر 2022: همانطور که انتظار داشتم، قیمت ها در حال کاهش است و عرضه در حال افزایش است زیرا زنجیره تامین از چین دوباره بهبود می یابد و هزینه های حمل و نقل در حال کاهش است. در حال حاضر یکی در eBay وجود دارد ست کامل فقط 779 یورو (به eBay نگاه کنید). تحویل، که در غیر این صورت می تواند حدود 100 یورو هزینه داشته باشد، در اینجا رایگان است. یک معامله واقعا قوی

آنچه باید در مورد نیروگاه های بالکن بدانید:

شما می توانید پول زیادی پس انداز کنید

افزایش قیمت برق باعث شده است که بسیاری از مردم به نیروگاه های بالکن علاقه مند شوند. اینها سیستم های فتوولتائیک کوچکی هستند که فقط یک یا دو پنل خورشیدی و یک میکرو اینورتر دارند و مستقیماً به پریز متصل می شوند. اکنون قیمت ها به طور قابل توجهی کاهش می یابد، به طوری که خرید دوباره ارزش دارد.

نیروگاه های بالکن بالاخره در حال کاهش قیمت هستند

قیمت ها در حال حاضر بسیار سریع در حال توسعه هستند. آنها به سقوط ادامه می دهند. بنابراین اگر می خواهید یک نیروگاه بالکن بخرید، تمام لیست های موجود در eBay را بررسی کنید. اما مطمئن شوید که حمل و نقل همیشه رایگان نیست (در eBay بررسی کنید). از ارزان ترین اینورتر هم استفاده نکنید. از قبل بدانید تا بعداً ناامید نشوید. من مدل ها را با Hoymiles HM-600 در بالا پیوند داده ام زیرا خودم از آن استفاده می کنم.

مقاله اصلی:

یک سیستم خورشیدی کوچک یک راه ساده و مقرون به صرفه برای کاهش هزینه های برق است. با توجه به ثبت ساده، اکنون اجرای نیروگاه بالکن بسیار آسان است. من گام به گام توضیح خواهم داد که چگونه این کار می کند. در ماه های اخیر، قیمت ست های کامل به دلیل علاقه زیاد به قدری افزایش یافته است که خرید دیگر ارزش آن را ندارد. اکنون اوضاع بسیار متفاوت به نظر می رسد. با راه اندازی مجدد زنجیره های تامین در چین، قیمت ها کاهش می یابد.

با وجود 770 وات، این مجموعه قانونی است زیرا اینورتر حداکثر 600 وات به سوکت خروجی می دهد. شما حتی این مزیت را دارید که در هوای بد می توانید چند وات بیشتر از آن دریافت کنید زیرا سلول های خورشیدی به سادگی قدرت بیشتری دارند. من 1.5 ساله دقیقا از همین اینورتر استفاده میکنم.

در حالت ایده آل، شما یک فروشنده خورشیدی کوچکتر در نزدیکی خود دارید که می توانید چنین مجموعه نیروگاه بالکن را مستقیماً خریداری کنید. اما در این بین پیشنهادات خوبی نیز در eBay ظاهر می شود که می توانم بگویم ارزش دارد (به eBay نگاه کنید). در آمازون، قیمت ها در حال حاضر بسیار بالا است و 1000 یورو یا بیشتر هستند. احتمالاً مدتی طول می کشد تا مجموعه ها ارزان تر شوند (به آمازون نگاه کنید).

از طرف دیگر، این نیز می تواند مورد باشد ست با 750 وات با قیمت 699 یورو (به eBay نگاه کنید) چیزی برای شما. اما کابل اتصال در آنجا تمام نشده است. بنابراین هنوز باید یک برقکار پیدا کنید تا کابل برق را برای شما سیم کشی کند. هزینه آن به طور قابل توجهی کمتر است.