قوی ترین ست ها در فصل 27


در فصل 27 Diablo 3 می توانید فرشته کمیاب فرشته را بیابید که یکی از آیتم های شما را به یک نمونه کامل تبدیل می کند و همچنین آن را به توانایی بسیار قدرتمندی مجهز می کند. قوی ترین بیلدهای فصل را به شما معرفی می کنیم.

دیابلو 3

فصل 27 کی شروع میشه؟

فصل 27 پخش خواهد شد 26 اوت ساعت 17:00 CEST شروع شده و انتظار می رود 4 ماه طول بکشد. بنابراین زمان کافی برای تکمیل تمام چالش های فصل برای کسب جوایز انحصاری لوازم آرایشی کافی است.

بهترین ساخت ها در Diablo 3: Season 27

در فصل 27، تقریباً تمام بیلدها باف ویژه ای قدرتمند دریافت خواهند کرد. دلیل این موضوع تم فصلی بوته های فرشته است که یک آیتم انتخابی شما را به یک آیتم عالی و باستانی تبدیل می کند. این همچنین یکی از سه توانایی خاص کلاس را به او می دهد تا ساخت شما را بیشتر کند. شما می توانید در راهنمای ساخت لینک شده دریابید که کدام آیتم ها را باید مسحور کنید و کدام مهارت ها با ساخت شما مطابقت دارند.

ما ساخت های زیر را در هر کلاس توصیه می کنیم:

با دنبال کردن لینک ها می توانید جزئیات خاصی در مورد موارد و مهارت های لازم دریافت کنید.

ساخت ها چگونه انتخاب شدند؟ در واقع، Diablo 3 مجموعه‌ای سالم از ساخت‌های خوب را ارائه می‌کند، که بیشتر آن‌ها می‌توانند در پایان بازی نیز زنده بمانند. در نتیجه، هنگام کاوش در Great Rifts of Nephalem، چندین گزینه دارید. برخی از ساخت‌ها می‌توانند بهترین زمان‌ها را سریع‌تر برای حفظ رتبه‌های برتر در تابلوهای امتیازات تعیین کنند.

در برخی موارد مانند راهب با توانایی موج نور، ساخت‌های خاص مزیت مشخصی دارند و بنابراین بهترین انتخاب هستند. اما در موارد دیگر، تفاوت ها جزئی هستند. به عنوان مثال، شکارچیان شیطان می توانند از مجموعه استفاده کنند تجهیزات Marudeur بهترین‌های شخصی کمی بهتر را تنظیم کنید، اما باید به سبک بازی بسیار سخت‌تری نیز تسلط داشته باشید، به همین دلیل است که Set Des Schatten’s Mantle یک جایگزین معتبر است.

در موارد دیگر، کلاس‌ها مجموعه‌ای کاملاً بازسازی شده دریافت کرده‌اند، مانند Necromancer با آواتار Trag’Oul. در این مورد، انتخاب در حال حاضر ارزشمند است، زیرا به این ترتیب با یک سبک بازی کاملاً جدید آشنا خواهید شد. بنابراین توصیه های ما مقطعی از سطح قدرت، دسترسی و اصالت است.

هدیه هدریگ: استارتر برای فصل 27 تنظیم می شود

تکمیل چالش های فصلی به شما هدیه هدریگ را می دهد که شامل یک مجموعه کامل در هر کلاس است. در فصل 27، بازیگران به اندازه کافی خوش شانس هستند که می توانند مجموعه ساخت پایان بازی توصیه شده را مستقیماً از این طریق دریافت کنند.. همه طبقات دیگر باید بتوانند به لطف هدیه هایدریگ، اقلام مورد نیاز برای ساخت مورد نظر خود را بدون هیچ مشکلی پرورش دهند. با این حال، از آنجایی که تقریباً همه ست ها می توانند پایان بازی را در فصل 27 فتح کنند، اگر سبک بازی را دوست دارید، هیچ اشکالی ندارد که به مجموعه شروع خود وفادار بمانید.

  • بربر: خشم زباله ها
  • جنگجوی صلیبی: میراث رولان
  • شکارچی شیطان: ذات نامقدس
  • راهب: لباس هزار طوفان
  • نکرومانسر: استخوان های راتما
  • دکتر جادوگر: لباس جهنمی
  • جادوگر: عناصر تال راشا

تم فصلی جدید: Call of the Light

با شانس و حوصله، می توانید آیتم های باستانی کاملی را در Diablo 3 پیدا کنید که دارای حداکثر آمار هستند. این قطره ها بسیار نادر هستند و همیشه برای ساخت شما مفید نیستند. بنابراین در فصل 27 شما به اصطلاح بوته های فرشته دریافت خواهید کرد. اینها آیتم مورد نظر شما را با قدرت آسمانی آغشته می کنند و آن را به یک آیتم باستانی کامل تبدیل می کنند.

علاوه بر این، آیتم دریافت می کند یکی از سه قدرت خاص کلاس که فقط در فصل 27 فعال است. در نتیجه، حتی بیلدهایی که قبلاً مجبور به رقصیدن در ردیف دوم بودند، می توانند به بهترین فرم مطلق دست یابند. حتی می توانید اطلاعات بیشتری در مورد موضوع فصلی در ورودی وبلاگ رسمی پیدا کنید.

این جوایز را در فصل 27 دریافت خواهید کرد

جوایز فصل 27 دیابلو 3
این جوایز در انتظار شما برای تکمیل چالش های فصل در Diablo 3 هستند. (منبع تصویر: بلیزارد)

مانند هر فصل، تعداد انگشت شماری جوایز آرایشی برای تکمیل تمام چالش های فصل به دست خواهید آورد. علاوه بر انحصاری پرتره Laurels of Knowledge شما همچنین می توانید پرخور را دریافت کنید همراهان Corvus Corpus امن به عنوان یک همراه



منبع