قوانین جدید شما را از خریدهای بد محافظت می کند

همکار من استفان به شما نشان می دهد که خرج کردن پول در جمعه سیاه و شرکت نیز می تواند تصمیم درستی باشد:

مذاکره کنندگان اتحادیه اروپا اکنون در مورد امنیت و شفافیت بیشتر در مورد زنجیره های تامین و تضمین برای خریداران توافق کرده اند (منبع: Tagesschau). تقاضا می شود که در آینده یک فرد مسئول در هر شرکتی باید اطمینان حاصل کند که اطلاعات سازنده محصولات نه تنها استانداردهای ایمنی اتحادیه اروپا مکاتبه کنید، بلکه در واقع آنها را برآورده کنید. در صورت بروز ایرادات، همین شخص باید به عنوان یک فرد تماسی عمل کرده و در قبال آنها مسئولیت داشته باشد. از یک طرف، خرده فروشان مربوطه موظف هستند که خریداران را در مورد محصولات و زنجیره تامین خود بهتر آگاه کنند. از سوی دیگر، مصرف کنندگان نیز باید تضمین طولانی تر به آنها اعطا می شود تا بتوانند به نقص ها و فراخوان های احتمالی پاسخ دهند و از طریق تعمیرات، تعویض و یا بازپرداخت قیمت خرید، به آنها رسیدگی شود.

احتمالاً همه ما در موقعیتی بوده‌ایم که به‌طور خودجوش یک معامله آنلاین انجام داده‌ایم، اما در پایان متوجه شدیم که محصول مورد نظر واقعاً انتظارات ما را برآورده نکرده است. به خصوص در رویدادهای خرید مانند جمعه سیاه، سایبر دوشنبه و شرکت، تعداد خریدهای بد افزایش می یابد. دلیل: فروشگاه های آنلاین مانند آمازون بارها و بارها ارائه می دهند محصولات ارزان قیمت به از چین یا کشورهای غیر اتحادیه اروپا بیایید و استانداردهای اتحادیه اروپا را رعایت نکنید.

در ویدیوی ما نکاتی در مورد بازگشت آمازون به شما ارائه می دهیم:

هدف این است که از طریق مقررات ایمنی جدید در پایان محصولات معیوب و خطرناک کمتر در بازار داخلی زمین. و طبق پیش‌بینی‌های مذاکره‌کنندگان اتحادیه اروپا، این باید تأثیر مالی نیز داشته باشد. در سال اول، پس از اجرایی شدن قوانین مربوطه، احتمالاً حدود یک میلیارد یورو در طی 10 سال آینده پس انداز خواهد شد. تا 5.5 میلیارد یورو در جیب مصرف کنندگان در اتحادیه اروپا بماند.

هنگام خرید آنلاین، در صورت بروز مشکلات از خریداران در آینده حمایت بیشتری می شود. مذاکره کنندگان اتحادیه اروپا می خواهند از قوانین جدید برای انجام کارهای بیشتر برای مصرف کنندگان و تمرکز بیشتر بر تجارت آنلاین استفاده کنند.

اتحادیه اروپا خواستار امنیت و شفافیت بیشتر در زنجیره تامین است

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

اما احتمالاً مدتی طول می کشد تا قوانین جدید اجرا شوند: اگرچه درخواست حمایت از مصرف کنندگان قبلاً توسط مذاکره کنندگان اتحادیه اروپا تصمیم گیری شده است، این درخواست هنوز باید به طور رسمی توسط پارلمان اروپا و کشورهای اتحادیه اروپا پذیرفته شود. مقررات باید پس از آن احتمالا 18 ماه وارد عمل شوند.

بازگشت آمازون شما: ما 4 سوال مهم را روشن می کنیم

خوب برای کیف پول: صرفه جویی در میلیاردها دلار

تا آن زمان: برای سرمایه گذاری روی محصولات جدید وقت بگذارید فریب رویدادهای فروش را نخورید. حتما فاکتور را ذخیره کنید تا در صورت بروز مشکل در محصول، چیزی در اختیار داشته باشید. و اگر خرید بد دیگر قابل برگشت نیست، اما محصول قابل استفاده است، کمپین های اهدایی در حال حاضر در فصل کریسمس وجود دارد. شاید شخص دیگری از این موضوع خوشحال باشد؟