قهرمان سینمای افسانه ای سریال خودش را نمی گیرد

هنوز چیز مشخصی برای گزارش وجود ندارد. نویسنده فیلمنامه مشخص نشده است و جزئیات بیشتر نیز مشخص نشده است. Ergo: چند سالی می‌گذرد تا اولین قسمت سریال در دیزنی پلاس ظاهر شود. تنها یک چیز مشخص است: هریسون فورد در 80 سالگی دیگر در نقش اصلی جلوی دوربین نخواهد بود. این بازیگر همچنین اخیرا در نمایشگاه D23 توضیح داد که پنجمین فیلم نیز آخرین حضور او در نقش ایندیانا جونز خواهد بود.

30 سال پیش آنجا بود

نمی توانید آنقدر صبر کنید؟ سپس زمان را با این سپری کنید:

فعلا تنها چیزی که باقی می ماند بازگشت ایندیانا جونز قهرمان افسانه ای سینما به پرده بزرگ است. بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده است، پس از قسمت پنجم مجموعه فیلم، سریال جدیدی در دیزنی+ وجود نخواهد داشت.

اسطوره هالیوود، هریسون فورد، از سال 1982 در چهار فیلم سینمایی نقش این ماجراجو و باستان شناس جذاب را بازی کرده است. فیلم پنجم هنوز در حال تولید است و قرار است تابستان 2023 روی پرده بزرگ اکران شود. با این حال، در دیزنی، مردم از قبل به آینده سری فیلم های سودآور فکر می کنند.

دیزنی + این امکان را فراهم می کند: ایندیانا جونز به صورت سریال می آید

این سریال دو فصل داشت و هریسون فورد نیز یک مهمان کوتاه حضور داشت. چه کسی می داند، بسته به زمان تولید سریال، فورد ممکن است مجبور شود در صورت حضور مهمان در اقتباس جدید، در اعلامیه خود تجدید نظر کند – هیجان انگیز خواهد بود.





منبع قبل از این مجموعه، پنجمین فیلم از این مجموعه در سال 2023 در سینماها خواهد بود:

به روز رسانی از 27 مارس 2023: رویا تمام شد. یکی بالاخره نباید سریال جدیدی از ایندیانا جونز ساخته شود. بنابراین Disney+ در حال کناره گیری است و Lucasfilm دیگر اجازه ندارد روی آن کار کند (منبع: جف اسنایدر).

اما آن وقت سریال درباره چه چیزی خواهد بود؟ پیش درآمدی قابل تصور است. این می تواند قبل از فیلم های واقعی پخش شود. اتفاقاً این ایده جدید نیست و حتی توسط ABC (در آلمان در Sat.1) در اوایل دهه 1990 اجرا شد. کوری کریر و شان پاتریک فلنری نقش ایندیانا جونز جوان را در دوران کودکی و نوجوانی در «تواریخ ایندیانا جونز جوان» بازی کردند. این سریال بین سال‌های 1908 و 1920 اتفاق افتاد و با باستان‌شناس نوظهور را در سرمایه‌گذاری‌هایش همراهی می‌کرد، که طی آن او بارها با شخصیت‌های مشهور تاریخ جهان مانند آلبرت شوایتزر و زیگموند فروید ملاقات می‌کرد.

مقاله اصلی:

اگر شرکت میکی موس راه خود را داشته باشد، ایندیانا جونز به زودی در تلویزیون دچار شرارت خواهد شد. در حال حاضر گفتگوهای اولیه با نویسندگان بالقوه با تیم های لوکاس فیلم در حال انجام است. هدف: تصور چنین سریال ایندیانا جونز برای دیزنی + (منبع: Variety).

در عوض، اکنون خود را آنجا خواهید یافت دوباره روی جنگ ستارگان بیشتر تمرکز کنید. این کاملاً ممکن است به عدم موفقیت و لغو مربوط به «بید» مربوط باشد. این سریال نیز توسط لوکاس فیلم تولید شد و با استقبال خوبی مواجه نشد.