قسمت اول The Last of Us را به صورت رایگان تماشا کنید – این ترفند این امکان را فراهم می کند

تا اینجا می توانید سریال HBO را تماشا کنید فقط اگر اشتراک Sky دارید The Last of Us را پخش کنید. قسمت های اول سریال تا الان بوده بسیار مثبت ارزیابی کرد (IMDB: 9.3/10) و داستان جوئل و الی را روایت می کند که پس از یک بیماری همه گیر مرگبار در آمریکای پسا آخرالزمانی پرسه می زنند. این درام اکشن ترسناک بر اساس مجموعه بازی های ویدیویی بسیار موفقی با همین نام ساخته شده است.

در حالی که بسیاری از آلمانی‌ها اکنون مشترک نتفلیکس و آمازون پرایم شده‌اند، Sky هنوز بخشی از کارنامه پخش جریانی همه نیست. اگر به اشتراک فکر می کنید، نمی توانید فقط منتظر The Last of Us باشید – همچنین می توانید منتظر سریال هایی مانند خانه اژدها و رضایت در اشتراک Sky گنجانده شده اند.

شاید ارزش آن را داشته باشد که به پیشنهاد استریم اسکای نگاهی بیندازیم؟

قسمت اول را به صورت رایگان در یوتیوب تماشا کنید

قسمت اول The Last of Us را در یوتیوب تماشا کنید:

رهایی:1392/06/14

با این حال، برای تماشای رایگان قسمت اول The Last of Us، نیازی به اشتراک Sky ندارید. در واقع، کانال رسمی Sky در یوتیوب این قسمت را به طور کامل به صورت آنلاین قرار داد. شما می توانید آنها را با یک کلیک تماشا کنید، اما فقط به زبان انگلیسی و در صورت تمایل VPN روی کشور بریتانیا تنظیم شد.

اینکه از کدام VPN استفاده می کنید در ابتدا بی ربط است. با این حال هستند برنامه های رایگان VPN عموماً امنیت کمتری دارند نسبت به آنهایی که برای یک سهم کوچک خریداری می کنید. یکی از محبوب ترین ارائه دهندگان VPN است NordVPN – در اینجا نه تنها یک VPN امن دریافت می کنید، بلکه از شما در برابر تبلیغات و ویروس ها نیز محافظت می کند.

معامله NordVPN را بررسی کنید

بستر، زمینه:پلی استیشن 3

The Last of Us: سریال زامبی تحسین شده در Sky

می‌خواهید بدانید که آیا می‌خواهید از سرویس پخش Sky برای تماشای The Last of Us استفاده کنید؟ سریال زامبی بسیار تحسین شده در حال حاضر فقط با اشتراک Sky در آلمان در دسترس است. با این حال، با یک ترفند، می توانید قسمت اول را به صورت رایگان پخش کنید.

آخرین ما