قرارداد Steam برای طرفداران ساخت و ساز: کلاسیک های شبیه سازی اکنون به شدت کاهش یافته اند


در حال حاضر می‌توانید یکی از بهترین شبیه‌سازی‌های استراتژی سال‌های اخیر را در Steam بگیرید و از تخفیف مگا بهره مند شوید. قیمت Civilization 6 در حال حاضر 90 درصد کاهش یافته است.

تمدن 6

برای طرفداران شبیه سازی ساختمان و بازی های استراتژیک، هیچ راهی برای دور زدن سری Civilization وجود ندارد. از سال 1991، بازدیدها با خود بازیکنان را به خود جذب کردند گیم پلی پیچیده، تاکتیکی و نوبتی. اگر آخرین ورودی این سری یعنی Civilization 6 را بررسی نکرده اید، اکنون فرصتی عالی است زیرا این بازی در حال حاضر با قیمت کمتر از 10 یورو در Steam در دسترس است.

تمدن 6: ضربه استراتژی اکنون 90 درصد کاهش یافته است

اگر به دنبال یک غول استراتژی واقعی هستید که در آن بتوانید ساعت های بی شماری را صرف ساختن امپراتوری خود کنید و به تدریج آن را از طریق تجارت، اختراع و فتح گسترش دهید، پس Civilization 6 انتخاب مناسبی است. به طور معمول، قیمت بازی در استیم 59.99 یورو است، اما شما در حال حاضر می توانید آن را با 5.99 یورو دریافت کنید برای پشتیبان گیری

تریلر Civilization 6 را اینجا ببینید:

تمدن 6 | بازی استراتژی توسعه – اکنون همچنین برای کنسول ها

اگر محتوای بازی بیشتری می خواهید، البته می توانید Civilization 6 Platinum Edition را نیز به جای 167.91 یورو با قیمت 15 یورو خریداری کنید. اگر واقعاً همه چیزهایی را که Civilization 6 ارائه می دهد می خواهید، Steam نیز آن را ارائه می دهد بسته گلچین 29.62 یورو به جای 209.85 یورو بر. این پیشنهاد تا 17 ژانویه 2023 ادامه خواهد داشت.

Sid Meier's Civilization® VI

Sid Meier’s Civilization® VI

بازی های Firaxis

نمودارهای استیم: بازدیدهای استراتژی بسیار محبوب هستند

به لطف تخفیف فوق العاده، Civilization 6 در حال حاضر پس از گذشت تقریباً 7 سال از انتشار، دوباره در جدول پرفروش‌های Steam قرار گرفته است. آنجا، اتفاقا، خودش را داشت اخیراً یک استراتژی سنگین دیگر را با Anno 1800 ایجاد کرده است – همچنین به دلیل تخفیف زیاد. (منبع: نکات بازی)

در مقاله ما به شما نشان می دهیم که قبل از بازی Civ 6 چه چیزهایی را باید بدانید:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع