قدرت بیشتر برای ماشین الکتریکی بدون اشتراک

ب ام و با اشتراک هم کار می کند: در تابستان، باواریایی ها، از جمله، با گرم کردن صندلی هایشان به قیمت 17 یورو در ماه، باعث اعتراض شد. اما BMW یک راه میانه را انتخاب می کند: شما به مشتریان پیشنهاد می دهید که تصمیم بگیرند. با قیمتی بالاتر، بسیاری از ارتقاءها را می توان به طور دائمی به جای انتخاب اشتراک خریداری کرد.



منبع

پولستار، سرمایه گذاری مشترک بین ولوو و سازنده چینی جیلی، با کنار گذاشتن مدل اشتراکی، راهی را در پیش گرفته است که در حال حاضر در صنعت خودروسازی نادر است. همانطور که در بالا ذکر شد، مرسدس اخیراً پیشنهاد مشابهی را در ایالات متحده برای برخی از مدل های برتر، فقط به عنوان اشتراک ارائه کرده است. بر این اساس مشتری می آید افزایش عملکرد گران است این شرکت مستقر در اشتوتگارت همچنین بسیاری از ویژگی های اضافی دیگر را به عنوان بخشی از اشتراک نرم افزار به مشتریان آلمانی خود ارائه می دهد.

Polestar با خودروی الکتریکی جدید با سدان معمولی خداحافظی کرد:

تقویت قدرت فقط برای یک نسخه از Polestar 2 در ایالات متحده موجود است: نسخه راه دور با موتور دوگانه. از آنجایی که ارتقاء نرم افزار بصورت “از طریق هوا” نصب می شود، پس از پرداخت وجه نیازی به مراجعه به کارگاه نیست.

برخی از خودروهای الکترونیکی مدرن را می توان به راحتی با استفاده از این نرم افزار تنظیم کرد. اما خودروسازان معمولاً می خواهند پول زیادی برای آن ببینند. Polestar نیز از این قاعده مستثنی نیست، اما حداقل مشتریان را از دام اشتراک نجات می دهد – اعلان جنگ به مرسدس، بی ام و و شرکت.

پس از مرسدس بنز و بی ام و: Polestar خودروهای الکتریکی را از طریق نرم افزار تیونینگ می کند

در عوض، Polestar 2 به صاحبان مدل مربوطه 50 کیلو وات در خروجی موتور دوبل افزایش می دهد. هزینه ها در ایالات متحده است 1195 دلار (منبع: The Verge). این تقریباً دقیقاً همان قیمتی است که مرسدس بنز برای ارتقاء عملکرد خود در خارج از کشور درخواست می کند – البته در سال. در Polestar، مشتریان یکی را پرداخت می کنند قیمت یکباره.

یک اتومبیل الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

Polestar e-SUV جدید را در حال حرکت نشان می دهد

BMW و مرسدس می توانند چیزی از Polestar یاد بگیرند

فقط افزایش قدرت برای موتور الکتریکی و افزایش گشتاور وجود دارد. در حداکثر سرعت چیزی تغییر نمی کند، اما شتاب قوی تری وجود دارد. با این ارتقا در 4.2 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد.

هر کسی که دوست دارد با کمی قدرت بیشتر در زیر کاپوت رانندگی کند، اکنون امکانات کاملا جدیدی با خودروهای برقی و نرم افزار آنها دارد. برخی از مدل ها را می توان توسط نرم افزار دلال کرد. اما سازندگان معمولاً می خواهند پول زیادی برای آن ببینند. در Polestar فقط کمی متفاوت است. برند سوئدی چشم پوشی کرد یعنی بر خلاف دیگران در یک اشتراک برای عملکرد بیشتر