فولکس‌واگن با مارول کار مشترکی ایجاد می‌کند – و از یک ترفند معروف استفاده می‌کند

فولکس واگن و دیزنی آشکارا رابطه خوبی با هم دارند: ستاره جنگ ستارگان، یوان مک گرگور، ابتدا حاضر شد و شناسه را نشان داد. همهمه مردم، ID.4 اکنون وارد ماجراجویی بعدی MCU شده است. علاوه بر این، این دو شرکت یک نقطه مشترک ایجاد کرده اند که باعث می شود شما بیشتر بخواهید – به هر حال.

مارول ID.4 را در کشتی دریافت می کند: Ant-Man ترجیح می دهد یک ماشین برقی رانندگی کند

اخیراً، رقابت فولکس‌واگن به‌طور برجسته در مارول برگزار شد. تام هالند و جیکوب باتالون در فیلم Spider-Man: No Way Home در سال 2021 در هیوندای آیونیک 5 ظاهر شدند. چه پل راد (اسکات لانگ / مرد مورچه ای) و کاترین نیوتن (کاسی لنگ) در جایگاه فولکس واگن شخصا با حزب نمی‌توان با اطمینان گفت: شخصیت‌های آن‌ها همیشه کلاه ایمنی لباس‌های ابرقهرمانی خود را به سر می‌گذارند و یک کلمه هم صحبت نمی‌کنند – بنابراین هر کسی می‌تواند زیر آنها باشد.

دیوید ماسیجوسکی

طرفدار Bulli و اسطوره جنگ ستارگان، Ewan MrGregor قبلا این شناسه را ارائه کرده بود. وزوز بنابراین فولکس واگن و دیزنی در حال حاضر یکدیگر را به خوبی می شناسند. اما این اقدام جدید هنوز قابل انتظار نبود: ID.4 یکی می شود حضور در ماجراجویی آینده مارول Ant-Man and The Wasp: Quantumania دریافت كردن. اما این همه ماجرا نیست.

به گفته فولکس‌واگن، خودروی الکتریکی در یک «همکاری برق‌آمیز» در فیلم یکی از “دوست داشتنی ترین شخصیت ها در دنیای مارول”. یک محیط خوب برای اجرای واقعی SUV موفق. با این حال، بعید است که ID.4 نقش مهمی ایفا کند: به هر حال، کوانتومانیا در مورد سفری به سطح کوانتومی بسیار کوچک است. ما فرض نمی کنیم که ID.4 نیز به آنجا ختم شود.

VW Spot: آیا Ant-Man واقعاً Ant-Man است؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

این نوجوان با فریبکاری از خانه خارج می‌شود – به راحتی کوچک شده است – و ماشین خانوادگی را در دست می‌گیرد – این دقیقاً همان چیزی است که فولکس‌واگن می‌خواهد شاسی‌بلند الکتریکی در اینجا ارائه شود. با این حال، او نمی تواند بدون توجه از پدر باهوش – و دزد حرفه ای سابق فرار کند. مفید است که در تبلیغات ID.4 نیز می تواند کوچک شود. ترفندی که طرفداران MCU از فیلم‌های قبلی Ant-Man به خوبی می‌دانند: از تانک‌ها گرفته تا بلوک‌های کامل خانه، چیزی را می‌توان به‌طور نامحسوس در جیب شما قرار داد.

نکته خواندن

علاوه بر این فیلم که از 15 فوریه در سینماهای آلمان اکران می شود، فولکس واگن و مارول استودیو به طور مشترک یک اسپات تولید کرده اند. این یک صحنه معمولی پدر و دختری بین Ant-Man Scott Lang و دخترش Cassie است که اولین حضور واقعی خود را در MCU با قسمت سوم فیلم Ant-Man انجام می دهد.