فوق العاده برای افرادی که فضا کم دارند

از تلویزیون کوچک 2 ابعاد قابل کنترل 47.6 × 36.6 × 25.9 میلی متر است و هنوز “کاملا” مجهز است. یک پنل IPS استفاده می شود که می تواند 216 × 135 پیکسل را نمایش دهد – این وضوح باید برای این کلاس اندازه کافی باشد. حافظه داخلی (8 گیگابایت) می تواند تا 40 ساعت فیلم ذخیره کند، یک پورت USB-C در پشت برای انتقال داده و برای شارژ باتری یکپارچه (تا 2 ساعت پخش در هر بار شارژ) استفاده می شود. یک بلندگو و کنترل ها در جلو قرار دارند.

GIGA توصیه می کند

مشاوره خرید تلویزیون در گیگا

اگر دو تلویزیون ارائه شده در اینجا را دوست دارید کمی بیش از حد کوچک سپس به راهنمای خرید ما با تلویزیون های غول پیکر نگاهی بیندازید:

ویدیوی رسمی سازنده نشان می دهد که TinyTV 2 و TinyTV Mini چه کاری می توانند انجام دهند:

حتی یک اندازه کوچکتر است تلویزیون کوچک کوچککه ابعاد آن 26.3 × 23.8 × 21.9 میلی متر است و در جیب یک شلوار جین جا می شود – به عبارت دیگر، در آن شلوارهای پوچ کوچک برای سکه. این مدل با مدل واقعی منعطف می شود پنل OLED (64 × 64 پیکسل) و همچنین 8 گیگابایت حافظه داخلی. دکمه های کنترل را می توان (با ذره بین یا دید خوب) در بالا پیدا کرد.

ویدیوهای خود را می توان در حافظه 8 گیگابایتی TinyTV Mini ذخیره و پخش کرد (منبع تصویر: Kickstarter)

حتی با یک ریموت کنترل نیز همراه است

هر کسی که وقتی به یک “تلوزیون کوچک” فکر می کند به مورب صفحه نمایش 32 اینچی فکر می کند کاملاً در اشتباه است. شرکت TinyCircuits دو مدل را در کیک استارتر ارائه می دهد که ابعاد آن ها بر حسب میلی متر است.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

تلویزیون های ایده آل برای اتاق مشترک در مونیخ خانه عروسکی: مدل‌های TinyTV 2 و TinyTV Mini نه تنها به دلیل طراحی بسیار فشرده‌شان، بلکه به دلیل فناوری عملکرد با داده‌های کلیدی قابل‌توجه نیز مجذوب خود هستند.

TinyTV 2 و TinyTV Mini: عزیزم، تلویزیون را کوچک کردم

با این حال، هر دو مدل می توانند نه آنچه همه تلویزیون های معمولی می توانند انجام دهند: دریافت برنامه های تلویزیونی. بنابراین از نظر فنی، بیشتر شبیه مانیتورهای کوچک با قابلیت ذخیره‌سازی ویدیو و قابلیت پخش USB هستند. اما حداقل تلویزیون‌های کوچک را می‌توان از راه دور با کنترل از راه دور کنترل کرد – و این احتمالاً مهمترین چیز است! چه چیزی بهتر از گرفتن کنترل از راه دور در عصر، تکیه دادن راحت به کاناپه، گرفتن دوربین دوچشمی و جستجوی تلویزیون روی بوفه برای چند دقیقه. TinyTV 2 و TinyTV Mini را می توان در Kickstarter سفارش داد (قیمت ها از 50 یورو بسته به نسخه)، تحویل برای مارس 2023 برنامه ریزی شده است.