فقط همین یک سرویس بسته واقعا خوب است

Stiftung Warentest خدمات شناخته شده بسته را از نزدیک بررسی کرد. در مقایسه بین DHL، DPD، Hermes، GLS، UPS و Amazon، ارائه دهندگان خدمات بسیار متفاوت عمل کردند. در پایان، تنها یک مورد “خوب” رتبه بندی شد.

Stiftung Warentest: فقط خدمات بسته بندی خوب است

از سوی دیگر دارند GLS و UPS مقایسه ضعیفی دارند قطع کردن آزمایش کنندگان محصول فقط ارسال و دریافت را “کافی (3.6)” ارزیابی کردند. از هر ده بسته یک بسته از UPS و دو بسته از هر ده بسته از GLS آسیب دیده به گیرنده رسید. هیچ بسته ای با محتوای آسیب دیده از سایر ارائه دهندگان خدمات وجود نداشت. در مجموع 60 بسته بخشی از تحقیقات بود.

هرمس خود را به عنوان تثبیت کرده است ارزان ترین ارائه دهنده در دو تا از سه اندازه بسته آزمایش شده. گاهی اوقات باید با DHL هزینه کمتری پرداخت کنید. برای بسته های بزرگتر، UPS ثابت کرده است که گران ترین خدمات بسته است.

با نمره «خوب (2.2)» دارد DHL مقام اول را به خود اختصاص داد در رتبه بندی ذخیره شد. همه بقیه “رضایت بخش” یا حتی فقط “کافی” رتبه بندی شدند. DHL بالاتر از همه به عنوان یک فرستنده امتیاز گرفت، در حالی که DPD توانست در سمت گیرنده برنده شود. هیچ سرویس بسته دیگری رتبه خوبی برای تحویل دریافت نکرده است.

خدمات بسته چگونه مقایسه می شود؟ پاسخ در ویدیو:

GLS به دو بسته آسیب رساند

آزمایش کنندگان متوجه GLS منفی شدند، جایی که در یکی بود گزارش خسارت از طریق پست به سادگی پاسخ داده نشد تبدیل شد. در مورد بسته دوم آسیب دیده، GLS صرفاً فرستنده را به عنوان شریک قراردادی معرفی می کند.

آزمایش‌کنندگان Stiftung Warentest نگاهی دقیق‌تر به بزرگترین خدمات بسته‌بندی فعال در آلمان انداختند. مورد بررسی قرار گرفت هم ارسال و هم دریافت بسته. از آنجایی که آمازون فقط ارائه می دهد، قضاوت نهایی کیفیت در اینجا وجود ندارد.

متمایز نقص در سیاست حفظ حریم خصوصی توسط GLS و UPS مورد توجه قرار گرفتند. از جمله، مبانی قانونی مشخصی نام برده نشد و ضمانت‌های نامشخصی ارائه شد (منبع: Stiftung Warentest).



منبع