فصل دوم Insider Tip در ماه دسامبر منتشر می شود

تریلر فصل اول:

آلیس در سرزمین مرزی – تیزر تریلر ژاپنی

خوب پایین میاد

سال گذشته نتفلیکس با «بازی ماهی مرکب» کره ای غافلگیر شد. هیچ سریال دیگری موفق تر از این نبوده است. یک هیاهو واقعی ایجاد شد. با این حال، یک سریال ژاپنی مشابه در پایان سال 2020 در نتفلیکس پخش شد. در «آلیس در سرزمین مرزی» یک گروه جوان ژاپنی باید بازی های خطرناک در یک نسخه خالی از توکیو، به نوعی دنیای موازی زنده بمانید – همه نمی توانند زنده بمانند.

«بازی ماهی مرکب» موفق ترین سریال نتفلیکس تا به امروز است. ارائه دهنده استریم در حال حاضر فصل دوم آن را اعلام کرده است، اما هنوز به زمان نیاز دارد. فصل دوم «آلیس در سرزمین مرزی» خیلی زودتر از موعد عرضه می‌شود – درست به خوبی «بازی ماهی مرکب»، اما همچنان یک نکته کاملاً درونی است.

نتفلیکس

حتی نکات داخلی بیشتر در Netflix:

IMDb در حال حاضر امتیاز بسیار خوب 7.6 از 10 را دارد. منتقدان حرفه ای Rotten Tomatoes به آن 75 درصد محبوبیت می دهند. بینندگان واقعی این را حتی مثبت تر می بینند – 91 درصد رای مثبت برای خودشان صحبت کنند به طور خلاصه: ارزش نگاه کردن را دارد، اما مطمئناً کمی اعصاب قوی تر به درد شما نمی خورد.



منبع تریلر Alice in Borderland

نتفلیکس در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۲، فصل ۲ آلیس در سرزمین مرزی را پخش خواهد کرد

مشابهت ها غیر قابل انکار است. در پایان فصل اول، بسیاری از سوالات بی پاسخ مانده اند. خوبه که الان هست از 22 دسامبر فصل دوم “آلیس در سرزمین مرزی” در نتفلیکس راه اندازی می شود (در نتفلیکس تماشا کنید). حتی اگر فصل دوم فقط دو روز مانده به کریسمس شروع شود، مطمئناً قابل تأمل و تأمل نخواهد بود. بینندگان ترجیح می دهند دوباره برای یک یا آن لحظه شوک آماده شوند.

تا اینجای کار، «آلیس در سرزمین مرزی» همچنان یکی از نکات داخلی در میان پیشنهادات نتفلیکس است. اما کسانی که قبلا با «بازی ماهی مرکب» سرگرم شده بودند نیز با این سریال ژاپنی سرگرم خواهند شد. نگران نباشید: با وجود اینکه تریلر فصل دوم به زبان ژاپنی است، دوبله این سریال به آلمانی ادامه خواهد داشت: