فروش این گوشی هوشمند بهتر از حد انتظار است

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

متأسفانه بنیانگذار این شرکت نگفت که واقعاً چند قطعه از شیائومی 12 تی پرو فروخته شده است. بر این اساس، ارزیابی اینکه آیا انتظارات داخلی Estate به هر حال نسبتاً پایین بوده و آیا موفقیت کمتر از حد انتظار است، واقعاً ممکن نیست. در هر صورت است شیائومی از فروش راضی است، در غیر این صورت رئیس آن را به صورت عمومی به اشتراک نمی گذارد.

در حالی که Xiaomi 12T Pro در حال حاضر همچنان مورد توجه است، این ممکن است با عرضه Xiaomi 13 و 13 Pro برای بازار بین المللی تغییر کند. این شرکت چینی به رویدادی در 27 فوریه 2023 در بارسلون در جریان MWC 2023 دعوت کرده است. ارائه در آنجا انتظار می رود. تاکنون گوشی های شیائومی 13 تنها در چین عرضه شده اند.

هنگام عرضه محصولات جدید در بازار، هر شرکتی اهدافی را تعیین می کند که قصد دستیابی به آنها را دارد. این موضوع در مورد تولیدکنندگان گوشی های هوشمند مانند شیائومی نیز صدق می کند. اگر از این اهداف فراتر رفت، موفقیت با خوشحالی به اشتراک گذاشته می شود تا سطح بالایی از علاقه به محصول را نشان دهد. این دقیقاً همان چیزی است که اکنون در مورد شیائومی رخ داده است. بنیانگذار و رئیس لی جون در توییتر اعلام کرد که Xiaomi 12T Pro بسیار سریعتر از آنچه قبلاً برنامه ریزی شده بود فروخته شد:

شیائومی در حال حاضر در بازار گوشی های هوشمند روزگار آسانی را سپری نمی کند. به همین دلیل است که این شرکت و به خصوص بنیانگذاران شیائومی اخیراً بیشتر مشغول جشن گرفتن موفقیت های عمومی بوده اند. این بار، لی جون، رئیس شیائومی به اشتراک گذاشت که کدام گوشی سریعتر از آنچه برنامه ریزی شده به فروش می رسد. اما سوالات باقی می ماند.

شیائومی

شیائومی 12 تی پرو بهتر از حد انتظار فروش می کند

در اینجا چیزی است که ما در مورد Xiaomi 12T Pro فکر می کنیم:

شیائومی 13 به زودی عرضه می شود

Xiaomi 12T Pro چند ماه پیش وارد بازار شد و در نیمه دوم سال به عنوان جایگزینی ارزان‌تر برای Xiaomi 12 Pro معمولی (تست) به فروش خواهد رسید. به عنوان مثال، اگرچه ارزان تر است، اما همراه آن است دوربین 200 مگاپیکسلی یک نقطه فروش منحصر به فرد است پیشنهادی که بسیار مورد استقبال خریداران قرار می گیرد. به گفته رئیس شیائومی، بازخورد این گوشی هوشمند بسیار مثبت است.