Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
غول خودروهای الکترونیکی از چین - باید این را بدانید! - مجله تکنولوژی فودزیلا

غول خودروهای الکترونیکی از چین – باید این را بدانید!

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

در چین، غول خودروسازی BYD برای اولین بار در سه ماهه اول سال 2023 از فولکس واگن پیشی گرفت. اما سازنده باتری در اروپا نیز جای پای خود را به دست آورده است – ما همه آنچه را که باید در مورد این شرکت بدانید در این مقاله خلاصه کرده ایم.

تحرک

رویاهای خود را بسازید: تاریخچه شرکت به طور خلاصه

در حالی که سه مدل ذکر شده در بالا قبلاً از پایان سال 2022 در آلمان فرود آمده اند، مدل های بیشتری نیز به دنبال خواهند داشت دو چینی دیگر در تابستان 2023.

  • مهر و موم BYD باید در کلاس متوسط ​​با تسلا مدل 3 رقابت کند. شیر دریایی در 2 نسخه عرضه می شود، یکی با دیفرانسیل عقب و 230 کیلووات (313 اسب بخار) و دیگری با 390 کیلووات (530 اسب بخار) در هر چهار چرخ. با این وجود، مهم نیست که موتور چقدر قدرتمند باشد، 180 کیلومتر در ساعت حد مجاز است. باتری Seal دارای ظرفیت 82 کیلووات ساعت است که بسته به قدرت موتور، بردی بین 520 (در 230 کیلووات) تا 570 کیلومتر (با 530 اسب بخار) را طبق دستورالعمل WLTP بدست می آورد. این باتری با اتصال به یک ایستگاه شارژ سریع با توان خروجی 150 کیلووات، ظرف 26 دقیقه از 30 تا 80 درصد شارژ می شود. چقدر BYD برای مهر و موم می خواهد هنوز مشخص نیست، در چین از معادل 25000 یورو شروع می شود. اما احتمالاً با ما آنقدر ارزان نخواهد بود.
  • را بی وای دی دلفین پاسخ سازنده چینی به VW ID.3 است. مدل جمع و جور 150 کیلووات، یعنی 204 اسب بخار را به محور جلو می رساند. زیر صندلی ها یک باتری 60 کیلووات ساعتی قرار دارد که طبق دستورالعمل WLTP شما را 427 کیلومتر طی می کند. مانند Atto 3، Dolphin با ظرفیت شارژ 88 کیلووات، از 30 تا 80 درصد در کمتر از 30 دقیقه شارژ می شود. در آلمان احتمالاً باید بین 30 تا 38 هزار یورو برای آن بپردازیم.

مدل های BYD: یک تست درایو ترتیب دهید – اینگونه کار می کند!

امروز زیرمجموعه شرکت خودروسازی BYD درست است یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودروهای برقی در جهان، اما این شرکت ریشه نسبتاً فروتنی دارد. مدت کوتاهی پس از خرید، تولید BYD Flyer را با موفقیت متوسط ​​ادامه داد، اما بعداً بر روی تکرار مدل های خارجی تمرکز کرد. برای انجام این کار، ابتدا وسایل نقلیه برچیده شدند تا همه اجزای ثبت شده را مرتب کرده و محصولات سفارشی جایگزین آنها شود. نمونه هایی از این مدل BYD F3 و BYD M6 هستند که هر کدام بر اساس تویوتا کرولا و تویوتا پریویا ساخته شده اند. این رویه همراه با دانش به دست آمده، BYD را قادر می‌سازد تا حد زیادی بدون تامین‌کننده کار کند، زیرا اکثر قطعات را می‌توان در داخل ساخت (منبع: ChinaAnalysis.com)

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

BYD این کار را برای مشتریان بالقوه آسان می کند و اجازه می دهد به سادگی آنلاین در وب سایت خود برای ترتیب دادن یک تست درایو علاوه بر نام خود، فقط باید ایمیل، کدپستی و مدل دلخواه خود را وارد کرده و روش تماس ترجیحی را انتخاب کنید.

این فرآیند یادگیری در ترکیب با تاریخچه شرکت مادر به عنوان سازنده باتری، امکان توسعه فناوری های جدید و اختصاصی را فراهم کرد. اینگونه بود که BYD Auto 2008 را ارائه کرد اولین خودروی هیبریدی چین، F3DM. پلاگین هیبریدی مبتنی بر بلوک های ساختمانی اولیه بود که با F3 گذاشته شده بود. این شرکت سهم قابل توجهی در موفقیت شرکت به گسترش بخش خودروهای تجاری دارد. eBus از BYD در لندن، آمستردام، بوخوم و گلزنکرخن، در میان جاهای دیگر استفاده می شود.

شما باید کادر زیر فیلد “آیا چیزی خاص وجود دارد که به آن علاقه دارید؟” را علامت بزنید. کلیک نکن، در اینجا فقط با عضویت در یک خبرنامه موافقت می کنید. در نهایت می توانید از جعبه سیاه برای درخواست تست درایو استفاده کنید.

یک تست درایو با BYD ترتیب دهید

مخفف نام شرکت “BYD” مخفف است به عنوان مخفف “رویاهای خود را بسازید”. این کنگلومرا چینی در فوریه 1995، در ابتدا به عنوان یک تولید کننده باتری کوچک با 20 کارمند تاسیس شد. در سال 2003، این شرکت یک خودروساز دولتی بیمار را خریداری کرد تا مجوز تولید خودرو را دریافت کند.

در سال 2021، BYD به اروپا جهش کرد. از ماه اوت، BYD Tang در نروژ، یکی از بازارهای پیشرو برای خودروهای الکتریکی، در دسترس بوده است. سرانجام در سال بعد فروش خودروهای با موتورهای احتراق خالص متوقف شد. اولین نمایشگاه در آلمان در ژانویه 2023 افتتاح شد و برند فرعی و لوکس Yangwang معرفی شد (منبع: insideevs.de)

مدل های BYD: غول خودروهای الکترونیکی چینی می تواند این کار را انجام دهد

حتی اگر سازنده به میزان قابل توجهی در آستین خود باشد، در حال حاضر وجود دارد فقط 3 مدل از BYD برای آلمان در دسترس:

  • آتو 3 اولین مدل در بازار آلمان در کنار شاسی بلند تانگ و سدان هان است. دیفرانسیل جلو 150 کیلووات و حداکثر سرعت 160 کیلومتر در ساعت است. همراه با یک باتری 60.48 کیلووات ساعتی، برد ترکیبی WLTP تا 420 کیلومتر ممکن است. Atto 3 از طریق یک ایستگاه شارژ DC تا 88 کیلو وات مصرف می کند و قادر است از سطح شارژ 30 درصد در کمتر از 30 ساعت شارژ شود. دقیقه 80. با همان ظرفیت شارژ 80 دقیقه طول می کشد تا از 0 به 100 درصد برود. با این حال، این نوع بارگیری همیشه توصیه نمی شود. SUV جمع و جور در ابتدا باید 38000 یورو قیمت داشته باشد (منبع: bydauto.de)
  • بی وای دی هان باید طبقه متوسط ​​رو به بالا را فتح کند. دارای سیستم چهار چرخ متحرک دائمی با حداکثر توان خروجی 380 کیلووات و گشتاور 700 نانومتر با حداکثر سرعت 180 کیلومتر در ساعت. قدرت این کار توسط یک باتری LFP تولید خودمان با ظرفیت 85.4 کیلووات ساعت تامین می شود که می تواند برد ترکیبی WLTP تا 521 کیلومتر را پوشش دهد. با استفاده از یک شارژر 120 کیلوواتی می توان باتری را از 30 تا 80 درصد در 30 دقیقه شارژ کرد. این سدان حداقل 72000 یورو برای شما هزینه خواهد داشت و در آینده با تسلا مدل S رقابت خواهد کرد.
  • سه مدل اول در بازار آلمان تکمیل می شود بی وای دی تانگ دور. SUV به همان درایو هان متکی است، بنابراین در اینجا نیز 380 کیلووات در کمین تمام چرخ محرک است. با 86.4 کیلووات ساعت، ظرفیت باتری کمی بزرگتر از هان است، اما به دلیل وزن زیاد، برد کمی کمتر در حدود 400 کیلومتر را ارائه می دهد. این SUV همچنین با حداکثر سرعت 180 کیلومتر در ساعت حرکت می کند. شما باید 72000 یورو برای تانگ بپردازید (منبع: Auto, Motor und Sport).

بی وای دی: در آینده نزدیک