عملکردهای کاربردی برنامه کارت بانکی شما را بهبود می بخشد

در نتیجه، بسته به اینکه چگونه می خواهید از آن استفاده کنید، می توان کارت جیرو را با استفاده از این ویژگی به راحتی شخصی سازی کرد. اگر به هر حال آنلاین خرید نمی کنید، می توانید کارت را غیرفعال کنید. آیا با پرداخت های بدون تماس نیز به خوبی کنار می آیید و تقریباً هرگز به پول نقد نیاز ندارید؟ سپس به سرعت از شر این عملکردها نیز خلاص خواهید شد.

Sparkasse عملکرد جدیدی را از طریق برنامه خود برای تلفن های هوشمند ارائه می دهد. ویژگی نامیده می شود “CardControl” و در واقع چندین عملکرد را با هم ترکیب می کند. شما می توانید در مورد آن کارت بانکی خود را از طریق تلفن همراه کنترل کنید و اجازه استفاده از عملکردهای خاص – یا خاموش کردن آنها را می دهد.

این از گزارش های چندین کاربر که آنها را در توییتر به اشتراک گذاشته اند به دست می آید:

این 5 رویه TAN همچنین امنیت بیشتری را در بانکداری آنلاین تضمین می کند:

هر کسی که از برنامه Sparkasse برای دسترسی به حساب و سایر عملکردهای آنلاین بانک از طریق تلفن همراه خود استفاده می کند، از مزایای بانکداری آنلاین آگاه است. اما بانک پس انداز از آنچه تاکنون ممکن شده راضی نیست. اکنون اولین مشتریان می توانند از یک عملکرد جدید کاربردی در برنامه استفاده کنند. دیگران هنوز باید منتظر بمانند.

کارت بانکی را با خواسته های خود تطبیق دهید: Sparkasse عملکرد برنامه کاربردی را راه اندازی می کند

با این حال، تا کنون، ویژگی عملی در دسترس است برای همه مشتریان اسپارکاسه در دسترس نیست. یک دلیل ساده برای این وجود دارد که بسیاری از مشتریان از آن آگاه نیستند: بانک های پس انداز در آلمان به عنوان موسسات مالی عمدتاً مستقل عمل می کنند. اگرچه آنها در نهایت به یکدیگر تعلق دارند، اما درجه بالایی از استقلال از شعبه محلی به بانک های پس انداز دولتی نیز وجود دارد.

اما فایده آن چیست؟ مهمتر از همه، سازگاری امنیت را ارائه می دهد. ممکن است با کارتی که گم می‌کنید و نمی‌توانید در ماشین یا مغازه از آن استفاده کنید، پول شما امن‌تر باشد. با این وجود، اگر کارت از بین رفته است، باید در اسرع وقت آن را مسدود کنید. برای ایمن بودن، حتی باید یک قدم جلوتر بروید.

مشتریان Sparkasse باید صبر کنند: کنترل کارت در همه جا در دسترس نیست

این امر، از جمله موارد دیگر، تضمین می‌کند که همه بانک‌های پس‌انداز به طور همزمان Card Control را فعال نکرده‌اند. اگر هنوز نتوانستید این عملکرد را در برنامه Sparkasse پیدا کنید، ممکن است Sparkasse شما هنوز آن را ارائه نکرده باشد. اصلا معرفی نکن تبدیل می شود. با این حال، با گذشت زمان، موسسات بیشتری به احتمال زیاد دنبال خواهند شد.



منبع

عملکردهای Girocard شما که می توان از طریق برنامه کنترل کرد به شرح زیر است:

  • از دستگاه خودپرداز پول برداشت کنید
  • پرداخت آنلاین
  • پرداخت در فروشگاه
  • پرداخت در خارج از کشور
  • اعلان برای همه کارت ها