علامت حق نشر © را در رایانه شخصی (ویندوز و macOS) بنویسید.

با تخصیص کلید آلمانی ویندوز متاسفانه هیچ ترکیب کلید کوتاهی برای درج علامت حق چاپ وجود ندارد. اگر صفحه کلید یا لپ تاپ شما دارای صفحه شماره است، حداقل می توانید از ترکیب زیر استفاده کنید:

  • قدیمی + 0 1 6 9 (روی صفحه کلید عددی)

به طور پیش فرض، می توانید از یکی از کلیدهای ترکیبی زیر در برنامه های مایکروسافت آفیس استفاده کنید:

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 08/11/2022 ساعت 10:02 ب.ظ

مایکروسافت آفیس (ورد، اکسل و شرکت)

GIGA توصیه می کند

پرخواننده ترین مقالات ویندوز



منبع

شما می توانید در صفحه گسترده و برنامه های پردازش کلمه از مایکروسافت و بنیاد اسناد نماد مفید و منوی کاراکترهای خاص. در این قسمت تمام کاراکترها و نمادهای ویژه ای را که برنامه آفیس شما پشتیبانی می کند، پیدا خواهید کرد. به سادگی بر روی آن کلیک کنید تب “درج”. و بعد:

کلمه - نمادها - کاراکترهای خاص
همه نمادها و کاراکترهای خاص را می توان در یک پنجره جداگانه یافت
مجوز:نسخه ی نمایشی

بسته به اینکه از Windows یا macOS به عنوان سیستم عامل استفاده می کنید، کلیدهای ترکیبی مختلفی برای نوشتن نماد © وجود دارد. اگر نمی خواهید هیچ ترکیب کلیدی را به خاطر بسپارید، البته می توانید نماد حق چاپ را مستقیماً از این وب سایت کپی کنید.

گالری عکس را شروع کنید(5 تصویر)

نمادها و کاراکترهای خاصی که ما هر روز از آنها استفاده نمی کنیم اغلب می توانند به روش های مختلفی درج شوند. بسته به سیستم عامل و برنامه، اینها متفاوت هستند. ما در اینجا ترکیب کلیدهای معمولی و چند نکته دیگر را برای شما خلاصه کرده ایم.

به جای حفظ این ترکیب اعداد، در ویندوز 10 و 11 با ترکیب کلید آسان تر است پیروزی + . ایموجی و صفحه کلید کاراکترهای خاص را باز کنید. روی تب کلیک کنید “نمادهای Ω”، زیر “< علائم نگارشی عمومی" علاوه بر نماد حق چاپ، علائم تجاری و حق چاپ دیگری را نیز خواهید یافت.

زبان ها:آلمانی

چگونه همه کاراکترهای خاص را پیدا کنیم – 5 نکته برای Microsoft Word:

با یک کامپیوتر اپل شما به سادگی علامت کپی رایت را روی صفحه کلید آلمانی با ترکیب کلید می نویسید: قدیمی + جی. اگر از تخصیص کلید سوئیسی استفاده می کنید، باید کلید ترکیبی را وارد کنید قدیمی + سیاستفاده کنید.

هر کسی که دارای حق نسخه‌برداری بین‌المللی یک اثر، یک علامت تجاری یا سایر دارایی‌های معنوی باشد، می‌تواند با پیشوند آن با علامت حق نشر © آن را نمادین کند. در اینجا می توانید نحوه درج نماد حق چاپ در ویندوز و macOS و همچنین در برنامه های Office مانند Word و Excel را بیاموزید.

سیستم عامل مک

اگر این کار نکرد، فقط از نکته بعدی استفاده کنید.

LibreOffice (و Microsoft Office)

بستر، زمینه:ویندوز، ویندوز 10

Razer BlackWidow V3، کیبورد بازی