انتظار می‌رود سری بازی‌های استراتژیک Company of Heroes در سال ۲۰۲۳ قسمت سوم آن را دریافت کند. تا کنون، این بازی فقط برای رایانه های شخصی تایید شده است، اما اکنون اطلاعاتی به دست آمده است که نشان می دهد برای پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس نیز عرضه خواهد شد.

شرکت قهرمانان 2

Company of Heroes 3: انتشار برای PS و Xbox نیز امکان پذیر است

Company of Heroes 2، سلف بازی استراتژی اعلام شده، در سال 2013 – در آن زمان به طور انحصاری برای رایانه شخصی منتشر شد. از جانشین برای اکران در 23 فوریه 2023 برنامه ریزی شده است. از قبل می توانید بازی را از طریق Steam پیش خرید کنید، اما هنوز نسخه های کنسولی آن اعلام نشده است.

با این حال، اکنون داده هایی به دست آمده است که خلاف آن را نشان می دهد. کمیته رتبه بندی بازی های دیجیتال تایوان، Company of Heroes 3 را برای کنسول های سونی و مایکروسافت منتشر کرده است. طبقه بندی شده. بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که نسخه‌های بیشتری از بازی در هفته‌ها یا ماه‌های آینده برای پلی‌استیشن و ایکس‌باکس معرفی شوند (منبع: Gematsu).

بازی بعدی در مورد چیست؟ توسعه دهنده Relic Entertainment و ناشر SEGA شرکت قهرمانان 3 را به عنوان “بسته نهایی اقدام، تاکتیک ها و استراتژی” توصیف می کنند. شما فرمان را در a نبرد در زمان واقعی، که در آن هر تصمیمی مهم است و در نهایت پیروزی یا شکست را تعیین می کند.

شما در حال حاضر نمی دانید چه چیزی را قمار کنید؟ چند پیشنهاد برای شما داریم:

شرکت Heroes 3 را در Steam پیش‌سفارش کنید و پاداش دریافت کنید

می‌توانید نسخه رایانه‌های شخصی را که قبلاً اعلام شده بود در Steam پیش‌سفارش کنید. شما می توانید نسخه معمولی را با 59.99 یورو دریافت کنید، اما پیش سفارش همچنین “بسته DLC Devil’s Brigade” را به عنوان جایزه دریافت کنید – مجموعه ای از امتیازات با الهام از اولین واحدهای کماندویی WW2 (منبع: Steam):

  • لوازم آرایشی تفنگدار آمریکایی (افسانه ای)
  • لوازم آرایشی پیشاهنگی ایالات متحده (افسانه ای)
  • M18 Hellcat Cosmetic (افسانه ای)
  • M8 Greyhound Cosmetic (افسانه ای)
  • نمایه و عنوان Pioneer (افسانه ای)