عایق حرارت و صرفه جویی در هزینه های انرژی: اینها تجربیات من هستند

در دراز مدت حداقل باید هزینه های فویل انعکاسی را به راحتی جبران کنم و حداقل تأثیر قابل توجهی در دفتر داشته باشم که گرما به صورت هدفمندتری به من برسد. شما فقط در صورتی پس انداز بزرگی خواهید داشت که تمام امکانات را به پایان برسانید و این در وهله اول کاهش دمای اتاق را شامل می شود. پنجره‌ها و درها را چک می‌کند تا ببیند سفت هستند و به طور هوشمند گرم می‌شوند. رطوبت سنج ها (به آمازون نگاه کنید) همچنین به شما کمک می کند مراقب رطوبت باشید، بنابراین خطر کپک زدن روی دیوارها را ندارید.



منبع

فیلم عایق Hinrichs 10 × 60 سانتی متر – فیلم حرارتی برای پنجره ها، اتومبیل ها، کمپینگ یا استخر – Perf

شما می توانید در هزینه برق با یک نیروگاه بالکن صرفه جویی کنید:

آیا در هزینه های گرمایش صرفه جویی کرده ام؟

با این حال، دفتر من یک اتاق نسبتا کوچک در حدود 9 متر مربع است. در اتاق خواب، اتاق نشیمن و آشپزخانه، این اثر چندان محسوس نیست. اگرچه رادیاتورها در آنجا بزرگتر هستند تأثیر مثبت کمی یا تقریباً وجود ندارد. من فقط از مشخصات دما متوجه شدم که اتاق ها کمی سریعتر از قبل گرم می شوند. این همچنین نشان می دهد که فویل بازتابنده گرما را به اتاق هدایت می کند و در دیوار بیرونی پخش نمی شود. من فقط جلوی آن نمی نشینم و بر این اساس مستقیماً متوجه آن نمی شوم. اما اتاق ها نیز بسیار بزرگتر هستند، به طوری که گرما به طور متفاوتی در اتاق توزیع می شود.

فیلم عایق Hinrichs 10 × 60 سانتی متر - فیلم حرارتی برای پنجره ها، اتومبیل ها، کمپینگ یا استخر - Perf

من همیشه سعی می کنم تا حد امکان در مصرف انرژی صرفه جویی کنم و نه تنها دمای اتاق را در آپارتمان تا 19 درجه پایین آورده ام و روی هر رادیاتور ترموستات هوشمند رادیاتور نصب کرده ام تا بتوانم کنترل کنم کدام اتاق و چه زمانی گرم شود، بلکه در آگوست 2022 نیز چنین است. -به نام فویل بازتابنده پشت رادیاتور مناسب است. بعد از یک ماه گرمایش با عایق اضافی رادیاتورها می توانم یک نتیجه کوچک بگیرم.

عایق رادیاتور چیزی می آورد؟

اصولا باید بگم که از فویل انعکاسی پشت رادیاتورها راضی هستم. به خصوص در مطالعه، جایی که کنار بخاری می نشینم، به وضوح احساس می کنم که می توانم دما را 1-2 درجه پایین تر تنظیم کنم و هنوز گرما را شدیدتر احساس کنید. فویل انعکاسی تضمین می کند که گرما به داخل اتاق منعکس می شود و بنابراین به طور موثرتری به اتاق می رسد. با وجود تنظیم مشابه ترموستات، اتاق حدود 0.5 تا 1 درجه بالاتر و رطوبت حدود 10 درصد کمتر است.

صرف نظر از اینکه آیا فویل بازتابنده یا صفحات بازتابنده ضخیم را در آپارتمان یا خانه خود نصب می کنید، باید آنها را خوب بچسبانید. فویل یا پانل ها باید بدون هیچ شکافی روی دیوار نصب شوند تا هوای سرد در آنجا جمع نشود و منطقه شروع به کپک زدن کند. وقتی بخاری نصب می شود این کار چندان آسان نیست. من در واقع می خواستم زمانی که آپارتمان را بازسازی می کردم فویل انعکاسی را نصب کنم، اما بعد از آن خیلی تنبل شدم. اما در نهایت موفق شدم این کار را به همین شکل انجام دهم – اگرچه کمی بی‌معنا بود.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/11/29 ساعت 3:56 بعد از ظهر

هنگام عایق کاری باید به این نکته توجه کنید

قیمت انرژی بالاتر از همیشه است. به همین دلیل است که بسیاری از افراد می خواهند با عایق کاری پشت رادیاتورها در هزینه های گرمایش صرفه جویی کنند. من فویل به اصطلاح انعکاسی را در تمام اتاق های آپارتمانم نصب کرده ام و می خواهم تجربیاتم را در مورد آن با شما شرح دهم.

فیلم انعکاسی نسبتا ارزان است. می توانید آنها را در فروشگاه های سخت افزار یا در آمازون پیدا کنید (به آمازون نگاه کنید). چنین عایق فقط در صورتی ارزشمند است که شما در یک ساختمان قدیمی زندگی می کند، جایی که هیچ عایق خارجی دیوار بیرونی وجود ندارد – به عنوان مثال یک ساختمان قدیمی بازسازی نشده. اگر خانه به خوبی عایق بندی شده باشد، چنین فویل انعکاسی یا پانل های بازتابنده ضخیم هیچ سودی برای شما نخواهد داشت. اما اگر یک ساختمان قدیمی دارید و گرمایش نیز در یک طاقچه است که دیوار بیرونی به نسبت نازک‌تر است، تأثیر باید به طور قابل توجهی بیشتر از مورد من باشد.

در پایان، این سوال مهم است. طبق سوابق من، من در ماه نوامبر تقریباً 100 متر مکعب گاز مصرف کردم. که 64 متر مکعب کمتر از سال گذشته در همین ماه است. اما دمای اتاق را نیز 2 درجه از 21 درجه به 19 درجه کاهش دادم و درب آپارتمان جدید نصب کردم. من همچنین تمام پنجره های قدیمی را دوباره آب بندی کردم که همه آنها باید در کل صورتحساب لحاظ شوند.