به طور معمول، نینتندو به شما امکان می دهد در ماه های فوریه و سپتامبر در مورد بازی های جدید به کارت ها نگاه کنید. همانطور که خودی ها پیش بینی می کنند امسال نیز نباید از این قاعده مستثنی باشد. هنوز تاریخ دقیقی مشخص نشده است و نینتندو نیز هنوز بیانیه رسمی اعلام نکرده است، اما احتمالا در 12 سپتامبر متوجه خواهیم شدآنچه شرکت برای آینده نزدیک برنامه ریزی کرده است.

نینتندو اخیراً یک نوع Splatoon از سوییچ را معرفی کرده است:

با Nintendo Direct باید زلدا در تمرکز ایستادن. کاملاً محتمل است که نینتندو چند نگاه اجمالی به عنوان آینده ارائه دهد که ممکن است تا سال 2023 منتشر نشود. این فیلم دنباله ای برای Breath of the Wild خواهد بود. علاوه بر این، می توان انتظار داشت چندین پورت برای نینتندو سوییچ اعلام شود. The Legend of Zelda: Twilight Princess و The Wind Waker می توانند به عنوان راه اندازی مجدد HD روی کنسول قابل حمل قرار بگیرند.

علاوه بر بازی های توسعه یافته توسط نینتندو، Direct در ماه سپتامبر نیز می تواند بینشی در مورد آن ارائه دهد متروید پرایم 4 برای نینتندو سوییچ امکان پذیر است. Metroid Prime 4 چند سال پیش به توسعه دهنده دیگری واگذار شد و انتشار آن برای مدت نامحدودی به تعویق افتاد.

علاوه بر وزنه های سنگین مانند زلدا و متروید پرایم هنوز هم احتمال وجود دارد جزئیات سایر پورت های سوئیچ برای مشاهده در دایرکت قطعا نینتندو فرصت ارائه بازی هایی مانند Return to Monkey Island، Village Romance و A Plague Tale: Requiem را از دست نخواهد داد (منبع: GameRant). میراث هاگوارتز نیز به عنوان یک نامزد در نظر گرفته می شود، حتی اگر بازی تا فوریه 2023 نمایش داده نشود.