طرفداران بهترین Assassin’s Creed را جشن می گیرند


یکی از محبوب ترین بازی های Assassin’s Creed امسال دهمین سالگرد خود را جشن می گیرد. ما البته در مورد Assassin’s Creed 4: Black Flag صحبت می کنیم. برای تعداد کمی از کاربران حتی بهترین قسمت از کل مجموعه است. دلیل کافی برای افراط در نوستالژی شیرین در یک موضوع Reddit.

قاتلان عقیده

Assassin’s Creed 4: Black Flag به زودی تولد خود را جشن می گیرد

حماسه Assassin در اطراف Altaïr، Ezio و بسیاری دیگر از مبارزان آزادی، حداکثر از قسمت دوم، بخشی از دنیای بازی های ویدیویی بوده است. و در حالی که یک اسپین آف دیگر، Assassin’s Creed Mirage، قرار است امسال ظاهر شود، در سال 2023، بخش بسیار ویژه ای تولد 10 سالگی خود را جشن می گیرد.

یعنی Assassin’s Creed 4: Black Flag در اکتبر 2013 منتشر شد. بازی جهان باز بازیکنان را در نقش ادوارد کنوی قرار می دهد. یک دزد دریایی واقعی کارائیب.

قهرمان غیر معمول و تمرکز شدید بر روی کشتی ها و کاوش در دریاها Black Flag را به خوبی از قسمت های قبلی متمایز کرد.

مطبوعات آن زمان نیز به این موضوع پی بردند و امتیاز قابل توجه 88 درصدی را در متاکریتیک به بازی دادند.

Assassin's Creed 4: Black Flag - PlayStation Hits - [PlayStation 4]

Assassin’s Creed 4: Black Flag – PlayStation Hits – [PlayStation 4]

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2/3/2023 9:39 صبح

و در حالی که بازی در آن زمان موفقیت آمیز بود، Black Flag در طول سال ها تکامل یافته است تبدیل به یک مورد علاقه واقعی طرفداران شد و اغلب شاید بهترین Assassin’s Creed نامیده می شود.

این موضوع توسط یک موضوع جدید Reddit نیز اثبات شده است، جشن غیر مستقیم سالگرد امسال:

پاسخ ها یک بار دیگر منعکس می شوند Assassin’s Creed 4: Black Flag چقدر محبوب است و بیشتر طرفداران چقدر خوب بازی جهان باز را به خاطر می آورند.

به عنوان مثال، بسیاری از کاربران بهترین خاطرات خود را به اشتراک می گذارند یا درباره اینکه زمان چقدر سریع می گذرد، فلسفه ورزی کنید. اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید و از طرفداران پرچم سیاه نیز هستید، مطمئنا از این سفر نوستالژیک لذت خواهید برد.

البته برخی از کاربران نیز در نظرات وجود دارند که پرچم سیاه را تأیید می کنند اما بر آن اصرار دارند که Assassin’s Creed 2 بهترین قسمت است!

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع