طرفداران باید این تاریخ را اکنون به خاطر بسپارند

طرفداران سه سال منتظر اعلام رسمی بودند، اما اکنون رسمی شده است: بازی اکشن نقش آفرینی در تاریخ عرضه خواهد شد. 6 ژوئن 2023 و بلافاصله یک تریلر جدید وجود دارد:

Diablo IV – تریلر رسمی تاریخ انتشار | بازی های PS5 و PS4

آوریل زمانی مورد هدف قرار گرفت، اما برای مدت طولانی مشخص نبود که Diablo 4 واقعاً چه زمانی ظاهر می شود. حالا سازندگان تاریخ را همراه با یک تریلر دیدنی منتشر کرده اند.

دیابلو 4

بعد از اینکه بلیزارد با Diablo 3 به سمت مدرن تر رفت، Diablo 4 باید سالم باشد. مخلوط بودن. از یک سو، بازی باید به آنچه که فرنچایز را در وهله اول عالی کرده است، منعکس کند، از سوی دیگر، جهت گیری مجدد به سمت فضای گوتیک و سیستم های بازسازی شده باید حسی از مدرنیته را به ارمغان بیاورد. علاوه بر این، بلیزارد به دنیای باز برای Diablo 4 متکی است. با این حال، طرفداران قدیمی در اینجا شک دارند.



منبع

کالای اصلی:

Diablo 4: Microsoft Store به طور تصادفی تاریخ انتشار

این که آیا تاریخ فاش شده نیز انتشار برای پلی استیشن مطابقت ندارد.

در تریلر رسمی گیم پلی بازی می توانید نگاهی اجمالی به بازی آینده داشته باشید:

با توجه به سایت Windows Central، باید اطلاعات بیشتری در مورد بازی به عنوان بخشی از جوایز بازی 2022 وجود داشته باشد – همچنین ممکن است تاریخ لو رفتن به طور رسمی در آنجا تایید شود. با این حال، آنچه کاملاً مسلم است این است که آینده نسخه کلکسیونی ارائه خواهد شد، و پیش‌سفارش نیز باید امکان پذیر باشد، که به شما امکان دسترسی زودهنگام به نسخه بتای باز را می‌دهد.

تریلر بازی Diablo 4: Gameplay

با Diablo 4، بلیزارد به اصول اولیه باز می گردد