طرفداران اپل باید این تاریخ را به خاطر بسپارند

در 7 سپتامبربه گفته کارشناس شناخته شده اپل، باید اجرا انجام شود (منبع: بلومبرگ). این بدان معناست که اپل کمی زودتر از حد انتظار خواهد بود، در دوره قبل همیشه گمانه زنی هایی در مورد 14 سپتامبر به عنوان تاریخ ارائه وجود داشت. عرضه به بازار باید حدود یک هفته و نیم بعد، احتمالا در 16 سپتامبر انجام شود. پس از آن، کارمندان اپل استور باید خود را برای انتشار یک محصول عمده آماده کنند.

کالای اصلی:

iOS 16 برای اولین بار با آیفون های جدید عرضه می شود. چه چیزی در انتظار شماست:

اپل آیفون مینی را بیرون می‌اندازد

به گفته گورمان، راه اندازی آیفون 14 همچنین سیگنال شروع یک صورت مالی سالانه شلوغ برای اپل خواهد بود. علاوه بر مک های جدید، این شامل آی پدهای سطح مبتدی و ممتاز نیز می شود. اخیراً صحبت از یک iPad سطح پایه کاملاً اصلاح شده با طراحی جدید شده است. سه مدل جدید اپل واچ برای اولین بار با یک مدل پرو نیز شایعه شده است که در راه است.

اپل باید دوباره از اجرای زنده خودداری کند. در عوض، احتمالا یک ارائه از پیش ضبط شده دیگر وجود خواهد داشت.

گربه خارج از کیف است: مطمئنا اپل آیفون 14 (پرو) را در ابتدای ماه سپتامبر معرفی خواهد کرد. با این حال، تاریخ خاص ارائه نامشخص بود – تا کنون. سازنده فرقه کمی زودتر از حد انتظار است.

سیب

اگر قصد خرید آیفون جدید را دارید، باید صبور باشید. زیرا پس از معرفی نسل جدید آیفون، قیمت ها برای پیشینیان کاهش می یابد. به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، تنها 3 هفته تا آیفون 14 (پرو) فاصله داریم.

آیفون 14 (پرو) قرار است در 7 سپتامبر رونمایی شود

در ماه های اخیر چیزهای زیادی در مورد نسل جدید آیفون فاش شده است. گفته می شود که دوباره چهار مدل وجود دارد، اما گفته می شود که اپل مینی را کنار می گذارد. بر اساس گزارش ها به جای او آیفون 14 مکس با صفحه نمایش 6.7 اینچی. بزرگ‌ترین نوآوری مدل‌های Pro باید سوراخ‌های دوربین باشد که احتمالا اپل به جای بریدگی آن را ادغام کرده است. با توجه به اولین تجربه، آنها نباید در عمل مزیت بزرگی ارائه دهند. تلخ: در مقایسه با پیشینیان، خریداران ممکن است مجبور شوند خیلی بیشتر در جیب خود فرو کنند.



منبع