طرح AirPods Pro 10GB با بهترین قیمت

بسته تعرفه مخصوصاً برای کسانی مناسب است که به دنبال تعرفه تلفن همراه خوب هستند و قبلاً آیفون دارند. AirPods Pro برخی از بهترین هدفون های داخلی گوش با قابلیت حذف نویز هستند، بنابراین آنها یک امتیاز قوی هستند. اگر در حال حاضر به دنبال تعرفه جدید تلفن همراه هستید، می توانید بدون تردید اینجا ضربه بزنید.

محاسبه با قیمت پایین فقط در صورتی کار می کند که در پایان حداقل مدت قرارداد لغو کنید. اگر این را فراموش کنید، قرارداد تا یک سال دیگر تمدید نمی شود، اما می توان ماهانه آن را لغو کرد.

AirPods Pro: ویدیو و تست دستی

اگر می‌خواهید درباره هدفون‌های پرو اپل بیشتر بدانید، می‌توانید ویدیوی عملی ما را تماشا کنید یا بررسی ما درباره ایرپاد پرو اپل را بخوانید.

داخل گوشی و کیف شارژ را همراه خود از اپل دریافت می کنید تعرفه “Blau Allnet XL”. فقط برای یک بار هزینه 23.99 یورو (پرداخت اضافی + حمل و نقل) فقط 11.99 یورو در ماه (به پیشنهاد روی آبی مراجعه کنید). این تعرفه شامل 10 گیگابایت حجم داده LTE شامل نرخ ثابت تمام شبکه/اس ام اس است.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

اگر از قرارداد برای مدت حداقل 24 ماه استفاده می کنید، هزینه های زیر ایجاد می شود: 24 × 11.99 یورو هزینه اصلی + 19 یورو یک بار پرداخت اضافی + 4.99 یورو هزینه حمل و نقل = 311.75 یورو کل هزینه های 24 ماهه. طبق گفته Idealo، اپل AirPods Pro در حال حاضر حدود 239 یورو قیمت دارد. اگر ارزش هدفون را از کل هزینه ها کم کنید، نتیجه یک قیمت موثر ماهانه بسیار خوب 3.03 یورو است. برای مقایسه: بدون تلفن همراه، تعرفه 9.99 یورو در ماه هزینه دارد.

شما به یک قرارداد تلفن همراه جدید نیاز دارید و ترجیح می دهید AirPods Pro را به عنوان یک دستگاه اضافی به جای یک گوشی هوشمند جدید دریافت کنید؟ سپس با آبی معامله درستی می کنید. ما جزئیات را برای شما داریم.

AirPods Pro با طرح 10 گیگابایتی با قیمت کمتر با رنگ آبی

جزئیات تعرفه در یک نگاه:

  • تعرفه: آبی Allnet XL
  • شبکه: o2
  • 10 گیگابایت LTE/5G-حجم داده (تا 25 مگابیت بر ثانیه)
  • همه نت و اس ام اس نرخ ثابت
  • رومینگ اتحادیه اروپا گنجانده شده است
  • مدت قرارداد 24 ماهه، مهلت اخطار 1 ماهه

Apple AirPods Pro با تعرفه آبی: به همین دلیل معامله ارزشش را دارد

هزینه های پیشنهاد تعرفه در یک نگاه
شارژ پایه
(هر ماه)
11.99 یورو
اضافه حقوق
(یک بار در ابتدای قرارداد)
19 یورو
هزینه اتصال
(یک بار در ابتدای قرارداد)
0
حمل دریایی
(یک بار)
4.99 یورو
کل هزینه بعد از 24 ماه
(در صورت فسخ در پایان حداقل مدت قرارداد،
ماهانه و هزینه های یکبار اضافه شده)
311.75 یورو
ارزش دستگاه
(بهترین قیمت آنلاین فعلی با توجه به idealo.de)
239 یورو
تعرفه هزینه موثر
(هزینه کل کمتر از ارزش دستگاه)
72.75 یورو
تعرفه هزینه موثر در ماه 3.03 یورو
پیشنهاد در آبی را ببینید