طرح 30 گیگابایتی کمتر از 10 یورو در ماه

اگر بتوانید به هر 3 سوال با “بله” پاسخ دهید، پس کمپین قطعا ارزشش را دارد، زیرا هر 3 تعرفه بهترین قیمت‌هایی هستند که قبلا وجود نداشته‌اند. اگر قبلاً صاحب یک گوشی هوشمند هستید و همچنین به ارزان‌ترین تعرفه فقط سیم‌کارت ممکن در شبکه Vodafone نیاز دارید، می‌توانید در اینجا یک معامله واقعاً خوب دریافت کنید.

با این حال، لغو را فراموش نکنید، زیرا از ماه 25، هزینه پایه به قیمت عادی باز می گردد. پس از پایان حداقل مدت، می توانید ماهانه لغو کنید، اما انجام این کار از قبل از هزینه های غیر ضروری جلوگیری می کند.

تعرفه 5G در شبکه Vodafone: 50 گیگابایت برای کمتر از 25 یورو با Freenet

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

اگر به دنبال تعرفه ارزان تلفن همراه در شبکه وودافون هستید، اکنون این فرصت را دارید که یک معامله واقعاً خوب را با خود داشته باشید. برند Klarmobil Crash قیمت تعرفه های LTE خود را به شدت کاهش داده است، اما در حال حاضر تعرفه های 5G نیز به شدت کاهش یافته است. ما جزئیات را برای شما داریم.

وودافون

شبکه Vodafone: نام تجاری Klarmobil Crash پیشنهادات هفته سیاه را آغاز می کند

همچنین می توانید ابتدا شبکه 5G Vodafone را آزمایش کنید، زیرا تعرفه پیش پرداخت “CallYa Digital” در حال حاضر مجدداً به مدت 12 هفته رایگان است. در مقاله مرتبط می توانید در این مورد بیشتر بخوانید.

جمعه سیاه سایه می اندازد و برند Klarmobil Crash اکنون یک کمپین تعرفه ای را آغاز کرده است (به پیشنهادات در Crash مراجعه کنید). از این پس می‌توانید قراردادهای تلفن همراه فقط سیم‌کارت را در ایران دریافت کنید شبکه وودافون امن با قیمت های کاملاً پایین. تمامی تعرفه ها دارای حداقل مدت 24 ماهه هستند و الف نرخ ثابت Allnet/SMS مانند اجازه داده LTE تا 50 مگابیت بر ثانیه. علاوه بر این، قیمت اتصال، VoLTE، تماس های WLAN، eSIM و همچنین یک شروع قرارداد انعطاف پذیر امکان پذیر هستند.

هفته سیاه در تعرفه های تصادف (Klarmobil): مروری بر پیشنهادات

  • 15 گیگابایت برای 7.99 یورو در ماه
  • 30 گیگابایت برای 9.99 یورو در ماه
  • 40 گیگابایت برای 14.99 یورو در ماه

اگر نمی‌خواهید بدون شبکه 5G کار کنید، باید نگاهی به کمپین هفته سیاه Freenet بیاندازید. در آنجا می توانید 50 گیگابایت 5G با حداکثر سرعت 150 مگابیت بر ثانیه را فقط با 24.99 یورو در ماه به جای 54.99 یورو برای مدت کوتاهی دریافت کنید (به پیشنهاد Freenet مراجعه کنید). قیمت اتصال یکباره 19.99 یورو است. اما همین امر در اینجا صدق می کند: پس از حداقل مدت 24 ماهه، قطعاً باید لغو کنید، زیرا هزینه پایه از 25 ماه دوباره به قیمت عادی افزایش می یابد.

همه پیشنهادات هفته سیاه را در Freenet مشاهده کنید

شما می توانید در هر زمان برای خود محاسبه کنید که آیا تعرفه تلفن همراه شما مقرون به صرفه است یا خیر:

آیا معاملات هفته سیاه کراش ارزش آن را دارد؟

با انبوه پیشنهادات قرارداد تلفن همراه برای جمعه سیاه، این سوال که آیا هفته های سیاه در Crash ارزش دارد یا خیر قابل توجیه است. عمدتاً به 3 عامل بستگی دارد:

  • آیا شبکه Vodafone در منطقه شما به خوبی توسعه یافته است؟
  • آیا می توانید بدون 5G انجام دهید؟
  • آیا مشکلی ندارید که خود را به مدت 24 ماه به یک قرارداد تلفن همراه ببندید؟