طراح سامسونگ ایده درخشانی دارد

احتمالاً او هم این فکر را داشت خوان لی کره جنوبی و یک قطعه واقعا تیز طراحی کرد. لی فقط یک “طراح سرگرمی” نیست، بلکه از دو سال 2019 به طور مستقیم کار می کند در سامسونگ به عنوان طراح محصول. اما خارج از شغل او همیشه پروژه های جدیدی وجود دارد که مستقیماً به سامسونگ مربوط نمی شود. طرح او: کنترلر بازی “ICON”. از نظر شکل، شکل و عملکرد یادآور همتایان نینتندو خود است.

ICON با کنترل انگشت شست یادآور کنترلرهای قدیمی نینتندو است (منبع تصویر: خوان لی)
را ساختار پایه و بالاتر از همه مدولار به شرح زیر طراحی شده است: در جعبه ای که به عنوان نگهدارنده گوشی هوشمند نیز عمل می کند دو کنترلر – هر کدام برای دست چپ و راست. آنها را می توان رایگان نگه داشت و هر کدام کمی یاد “Nunchuk” Nintendo Wii است. نکته ویژه رویکرد انعطاف پذیر است. اینطوری کنترلرها یکی را می گیرند مجموعه ای از گیم پدهای مختلف بر روی آزادانه انتخاب و ترکیب شده است می تواند تبدیل شود.

استفاده کامل بدون لمس صفحه نمایش، البته می توانید تلویزیون را به صورت بی سیم نیز متصل کنید (منبع تصویر: خوان لی)

استفاده از موبایل و ثابت: با سلام از سوییچ

خب، همه چیز اینگونه شروع شد… هنوز هم عالی است:

یکی فکر میکنه نینتندو، سقوط یکی در سال های اخیر مفاهیم عملیاتی خارق العاده آ. Wii برای سال‌ها موفقیت بزرگی بوده است و سوییچ فعلی نیز الهام‌بخش گیمرها در سراسر جهان است – هم موبایل و هم ثابت. و گوشی های هوشمند؟ اولین انتخاب برای “گیمرهای معمولی” زیرا همیشه آن را با خود دارید. با این حال، کنترل نوآورانه نیست. صفحه نمایش لمسی به خوبی شناخته شده است و حسگرهای حرکتی از زمان اولین آیفون یک تخصص نبوده است. باید بیشتر باشد، درست است؟

طراحان سامسونگ کنترلرهای بازی به سبک نینتندو می سازند

را این ایده تقریباً پیش پا افتاده است، اما با این وجود مبتکرانه است. در استفاده ثابت، مانند سوئیچ از کنترلرها استفاده می شود. در موبایل، به سادگی آنها را کنار گذاشته و مستقیماً از گیم پدهای چسب دار استفاده می کنید.

اما این همه ماجرا نیست مقالات ICON نیز مستقل از کنترل کننده ها کار می کند. پس بگذار اینها مستقیما روی صفحه لمسی گوشی هوشمند و از آن به عنوان گیم پد استفاده کنید.

برای استفاده از موبایل مجهز شده است (منبع تصویر: خوان لی)

کنترلرهای کلاسیک NES برای نینتندو سوییچ

تلفن های همراه و تلفن های هوشمند مدرن امروزه جایگزین مناسبی برای Gameboy هستند. با این حال، گیمرهای واقعی هنوز واقعاً خوشحال نیستند، زیرا اغلب کمبود کنترل های بازی واقعاً خوب وجود دارد. با این حال، نینتندو متخصص در این امر به خوبی آگاه است. این الهام بخش یک طراح با استعداد سامسونگ برای ارائه یک ایده بسیار درخشان است.

نینتندو
در واقع، مایه تاسف خواهد بود اگر این ایده در وضعیت پیش نویس باقی بماند. اما شاید کارفرمای فعلی خوان لی همچنان آن را دوست داشته باشد. خواهد شد مطمئنا یک دارایی برای سامسونگ است. چیزی که هنوز وجود ندارد، البته بازی‌های درخشان نینتندو است، اما قبلاً در شرکت ژاپنی رهبر بازی‌ها، بازنگری صورت گرفته است.



منبع