طراحی دکوراسیون داخلی منزل ایرانی

در منازلی با متراژ بیشتر، امکان دارد که صاحبخانه ترجیح بدهد تا برای مهمان اتاق خوابی مجزا در نظر بگیرد. بهترین طراحانی که در حیطه طراحی دکوراسیون داخلی فعالیت، چند مورد اساسی را مد نظر قرار می دهند تا نتیجه کار آنها عالی شود. در ادامه این مطلب مجموعه ای زیبا و جدید ازتصاویر خانه های دوبلکسکوچک و بزرگ را می توانید ملاحظه نمایید و برای معماری منازلتان با این سبک الگو بگیرید. شکل های زیر تعدادی از ایده های جذاب طراحی خانه های نیم طبقه را نشان می دهد. حتی بهترین برنامه ریزی ها هم از مسیر منحرف می شوند. شما باید با سبک های دکوراسیون داخلی آشنا باشید تا بتوانید بهترین نوع را انتخاب کنید که بعد از پایان کار پشیمان نشوید.

پیشنهاد ما به شما این است؛ ظرفهایی که شیک هستند و در کابینت آشپزخانه در حال خاک خوردن هستند را خارج کنید. کابینت ها و یخچال و اجاق گاز از مهم ترین تجهیزات در هر آشپزخانه ای هستند که بهتر است در انتخاب طرح و مدل این وسایل و نحوه چیدمان آن ها در فضای آشپزخانه دقت لازم را داشته باشید تا بتوانید دکوراسیونی شیک و متفاوت را برای آشپزخانه منزل تان طراحی کنید. از آن جایی که کابینت ها اصلی ترین اکسسوری های آشپزخانه هستند، بنابراین ظاهر آن ها نیز تاثیر گذاری زیادی در تعیین دکوراسیون آشپزخانه دارد. همینطور فضای خالی زیرپلهها نیز بهترین جا برای قرار دادن کشوها و قفسههای ذخیرهسازی میباشند. به همین دلیل ما امکانی را فراهم کردهایم تا بتوانید بهترین تصمیم خود را بگیرید.

این موارد عبارتند از فضا، خطوط، فرم، نور، رنگ، بافت و الگو ها. برای رهایی از این فضا و رسیدن به ایده آل ها بهتر است منزل را بازسازی کرده و دکوراسیون داخلی را به طراح دکوراسیون داخلی کرج بسپارید. طبیعت بخشی از زندگی است که در گذشته بسیار پر رنگ تر و بیشتر از امروز وجود داشت و یا به بیانی ساده تر زندگی انسان ها را تشکیل می داد. طراحی نورپردازی یکی دیگر از مهم ترین عواملی است که می تواند در زیبایی دکوراسیون منزل تاثیرگذار باشد بنابراین بهتر است در همه قسمت های مختلف منزل تان نورپردازی مدرن و کاربردی را داشته باشید. در هر صورت باید به خاطر داشته باشید که هنگام تماشای تلویزیون یک فضای دوستانه، صمیمی و خانوادگی را باید ایجاد کنید؛ فضایی که نشاط و شادی را تلقین کند و از همه مهمتر، هیجان و شگفتی را هنگام تماشای فیلمهای سینمایی و برنامههای مورد علاقه به وجود بیاورد. برای داشتن دیزاین داخلی منزل شیک و کاربردی باید در طراحی دکوراسیون همه قسمت های منزل حساسیت لازم را به خرج داد.

خطوط ساده و متقارن – این ها معیار اصلی برای انتخاب مبلمان در سبک کلاسیک در معماری داخلی هستند. در سبک های مدرن و کلاسیک طراحی کرد، در اینجا می توانید از مدلهای جدیدتری از دکور خانه های دوبلکس مدرن دیدن کنید. طراحان گروه دکولند با سالها تجربه در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی می توانند شما را یاری دهند تا در منزل ایده آل خود زندگی کنید. این در حالی است که بهترین طراحان و تیم های طراحی دکوراسیون افراد خلاق و با سلیقه ای هستند که همیشه ایده های نو و به روز را در ذهن خود پرورش می دهند. طراحان دکوراسیون داخلی ساختمان آشپزخانه را قلب تپنده در هر خانه ای می دانند که در طرح آشپزخانه باید به طرح و رنگ کفپوش، و کابینت، و چیدمان صحیح آن ها در آشپزخانه توجه شود. ایده های جذاب دکوراسیون می توانند محیط جدیدی برای شما خلق سازند. هدف شما از طراحی تی وی روم چیست؟ طراحی چیدمان دکور داخلی منزل را از کجا شروع کنیم؟ البته باید گفت که هر کدام از این ایده ها در جای خود مناسب اند و اگر هر کدام از آن ها را با یک نگاه زیبا مشاهده کنید، زیبایی های خاصی برای شما نمایان خواهد شد.

در وسط اتاق، چال کرسی قرار داشته و ابعاد اتاق تابع ابعاد کرسی بوده، چون دیواره های آن برای تکیه دادن مورد استفاده قرار می گرفته اند. خانه های دوبلکس با توجه به معماری داخلی و طراحی دکور آن بسیار زیبا جلوه می نمایند، در حالی که بدون توجه به این نکات، خانه بزرگ نازیبا به هیچ دردی نخواهد خورد. اگر فضای ویلا بزرگ است می توانید راه پله ها را به صورت معمول قرار دهید اما اگر فضا کوچک است بهتر است که راه پله ها به صورت مارپیچ باشند تا در عین اینکه فضای کمی اشغال می کنند بتوانند دسترسی را برای رفتن به طبقات بالاتر فراهم نمایند.

با مدیریت هزینه تصمیم گرفتهمی شود که تخریب بهتر است یا بازسازی؟ تصمیم بگیرید که تلویزیون به چه صورت و در کدام قسمت باید نصب شود. هزینه اجرای حاشیه محل نصب شومینه و هیزمهای دکوراتیو، در بخشهای گچکاری و کناف کاری در نظر گرفته شده است. با نظر به اینکه دکوراسیون داخلی و جدیدترین ایده ها و الگوها برای داخل ویلا می تواند ساختمان شما را زیباتر و مدرن تر کند، بهتر است یک اتاق در ویلا به منظور تی وی روم در نظر گرفته شود. شومینه را در این بخش از خانه قرارداده و در صورت نیاز در ویلاها ارتباط مستقیم آن را به حیاط فراهم می کنند. با توجه به ضوابط و نحوه قرارگیری توده ساختمان در زمین، فضاهای عمومی در بخش جلو و رو به حیاط طراحی شدند، و فضاهای خصوصی برای بهره گیری از فضایی آرام و بدون سرو صدا ، در بخش انتهایی ساختمان طراحی گردید. میتوانید در این خانه از وسیله های کهنه و رنگ و رو رفته استفاده کنید تا این فضا را اصیل تر نشان دهید. توجه به این نکات کمکتان میکند تا خانه زیباتری داشته باشید و از همهی ظرفیت فضاهای مختلف خانه به بهترین شکل استفاده کنید. از دیگر نکات به کار رفته در این طراحی استفاده از پالت با رنگ های خنثی و آرامش بخش است که آرامش را در روح ساکنین منزل می دمد.

یکی از مواردی که در معماری داخلی خانه های دوبلکس مورد توجه می باشد راه پله های آن است که طراحی های خلاقانه و مدرن می تواند زیبایی خانه را چندین برابر نماید. یادتان باشد ممکن اسـت فرشتان قدیمی بـه نظر بـرسد؛ اما مادامی که تمیز و تعمیر شده اسـت، مثل قطعه آنتیک خواهد بود که بین وسایل مدرن دیگر زیبایی خاص خودش را خواهد داشت. همچنین رنگ هایی که در این سبک استفاده می شود می تواند هر رنگ و هر چیزی باشد رنگ های شاد و شارپ در اولویت هستند همچنین استفاده از لوازم تزیینی به رنگ طلایی و نقره ای و رزگلد نیز می تواند مدرن بودن را بیشتر در خانه نمایان سازد. اگر ویلای شما کوچک است می توانید از رنگ های روشن و شاد استفاده نمایید و اگر ویلا بزرگ است می توانید تزیینات رنگی و گلدار را نیز به خانه اضافه نمایید اما اگر خیلی تمایل دارید که پارچه های گلدار در دکوراسیون شما به کار برود می توانید به طور مثال مبل ها را از پارچه ساده انتخاب نمایید و کوسن های آن را به صورت گلدار تزیین کنید تا زیبایی بیشتری را در پذیرایی داشته باشید.

به این ترتیب مبلغ ۵ میلیون تومان بعنوان هزینه نقاشی این واحد آپارتمان همراه با جنس در لیست هزینه بازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی خانه در خیابان توحید تهران در نظر گرفته می طراحی فضای داخلی خانه دوبلکس شود. اگر بین نقاشی ساختمان، نصب کاغذ دیواری و نصب پوستر شک دارید اول از طراحان دکوراسیون منزل مشورت بگیرید و برای نقاشی ساختمان بهترین و مناسبترین رنگ و برای نصب کاغذ دیواری، مناسبترین طرح را برگزینید. طراحان داخلی بعد از این که متوجه علایق و نیازهای شما می شوند و سبک دکوراسیون داخلی در کرج را طبق نظر شما مشخص می کنند، تمام هزینه ها را به شما می گویند. هنگامی که تمایل به استفاده از رنگ سفید دارید، می توانید نوع مات و تیره آن را انتخاب کنید. این کار را می توانید با لامپ های ال ای دی کوچک و حتی به صورت نورپردازی مخفی انجام دهید. زمانی که این سلیقه خوب در کنار نظرات و راهکار های حرفه ای و تخصصی یک فرد یا مجموعه طراحی داخلی قرار می گیرد، یک خانه رویایی و بسیار زیبا طراحی می شود.دکوراسیون داخلی خانه محدود به قسمت خاصی از خانه نمی شود و باید این اصول را برای تمام بخش ها در نظر بگیرید.

بعد از اینکه از کار و فعالیت روزانه فارغ می شوید، بهترین گزینه رفتن به خانه و به دست آوردن انرژی از دست رفته در کنار عزیزان و خانواده است. بعضی وقت ها شرایط مادی باعث می شود انسان به سکونت در یک ملک قدیمی ساز هم تن در دهد و خدای خود را شکر بگوید. در این مکان است که پخت و پز انجام می شود و اغلب بسیاری از خانواده ها بر روی میز ناهارخوری درون آشپزخانه وعده های روزانه خود را میل می کنند. هرچند در بسیاری از موارد نیز شاهد طراحی ساختمان هایی هستیم که از هیچ سبک خاصی پیروی نمی کنند! برای ویلای دوبلکس می توان ایده های بسیاری را پیاده سازی نمود اما بستگی به شما دارد که بخواهید پیرو چه سبک و مدلی باشد و فضای ویلا را به صورت زیبا نمایید. منازل دوبلکس یا ویلایی با توجه به زیر بنای بالا و دوطبقه بودن آن، دکوراسیون داخلی موزون و هماهنگ تری را می طلبد. حوزه ای برای کار و مطالعه در قسمت نشیمن اصلی در نظر گرفته شده جایی که از روبرو به مبلمان و قسمت تلویزیون منتهی می گردد و از پشت با قرارگیری کنار پنجره نور کافی به فضای داخل را برای کار و مطالعه مقدور ساخته و همینطور با ایجاد نیمکتی زیر پنجره پلت فرمی را برای ارتباط با پله ها امکانپذیر ساخته ضمن اینکه سبب تغییر فضا گردیده است.

یکی دیگر از نکات معماری توجه به دکوراسیون و معماری داخلی اتاق غذاخوری است. در این راه میتوانید مدلهای گران قیمت را انتخاب کنید و یا حتی میتوانید با کمترین هزینه، اتاق جذابتری داشته باشید. سبک مینیمال در عین سادگی تلاش بر این دارد که فضا را کاربردی تر و آرامش را بیشتر کند. سبک دکوراسیون مدرن در عین سادگی بسیار جذاب بوده و طرفداران زیادی دارد، در این نوع سبک دکوراسیون در کرج باید از کمترین و ساده ترین اشیا استفاده کرد مثل مبل هایی با تعداد کم و بسیار ساده، استفاده از وسایل صاف و صیقلی، استفاده از وسایل فلزی و نقره ای، استفاده از شیشه های بزرگ و صاف. نمای بیرونی این خانه دوبلکس ، به سبک مدرن مینیمال طراحی شده و از سادگی و چشم نوازی خاصی برخوردار است.

به طور مثال میتوانید تلویزیون را روی میزهای مدرن و زیبا قرار دهید و از طرف دیگر میتوانید تلویزیون را به صورت دیواری نصب کنید. یک لوستر سفارشی برنجی به طول ۳۵۰ سانتی متر در بالای جزیره نصب شده است که علاوه بر آشپزخانه از فضای اطراف آن تاکید دارد. وجود كلرید آزاد در بتن می تواند به لایهء حفاظتی غیر فعالی كه در اطراف آرماتورها قرار دارد، آسیب وارد نموده و آن را از بین ببرد. هنگام طراحی یک خانه، صدها ایده در ذهن شما جاری می شود. • منزل شما چقدر مساحت دارد؟ که نور را منعکس می کنند برای دیزاین داخلی منزل خود استفاده نمایید.

در امتداد طراحی ها رنگ مشکی هم گاهی اضافه شده است تا به نظر طراح زرق و برق کار را بیشتر کند. در بخش های قبل در مورد مکان ها و ارتباط سرویس بهداشتی با دیگر فضاهای خانه اشاره هایی داشتیم. شاید نیاز داشته باشید مبلمان راحتی، مبلمان لاکچری یا چند صندلی کوچک در آن مکان قرار دهید. ایدههای طراحی مکان مناسب برای نصب تلویزیون هم در جایگاه خود اهمیت دارد. شما می توانید با استفاده از یک طراحی ساده مانند نصب چارچوب های رنگی به یک طراحی ایده آل دست یابید. تنها لازم است عکسها را به همراه قاب یا بدون قاب، روی آن نصب کنید.