طبقه بندی eBay: “مشکل فنی” / “خطای شبکه” – چه باید کرد؟

نه تنها در آگهی‌های eBay – این روشی است که هنگام خرید آنلاین صرفه‌جویی می‌کنید:

eBay طبقه بندی شده است؟ در صورت بروز اختلال چه باید کرد؟

پیام دقیقاً دلیل مسدود شدن شما را توضیح نمی دهد. این امکان وجود دارد که ارائه دهنده مشکل فنی داشته باشد که محدوده IP را بیش از حد “سخاوتمندانه” پوشش می دهد و کاربران را بدون دلیل مسدود می کند. اگر می خواهید از طریق VPN به پورتال دسترسی پیدا کنید، باید آن را غیرفعال کنید. همچنین سعی کنید از دستگاه دیگری وارد حساب خود شوید. اگر هیچ کمکی نکرد، کمی صبر کنید. ممکن است مشکل خود به خود حل شود.

طبقه بندی eBay: “یک مشکل فنی وجود دارد” – راه حل ها و راهنما.

هرازگاهی مشکلاتی با «طبقه‌بندی‌های eBay» به وجود می‌آید که به این معنی است که این پلتفرم در مواقعی قابل استفاده نیست. معمولاً این نه تنها برای شما، بلکه برای همه کاربران به طور همزمان صدق می کند. اگر این برنامه برای شما کار نمی کند، به کانال رسمی توییتر eBay Classifieds نگاهی بیندازید. معمولاً در اینجا به مشکلات فنی عمده اشاره می شود. گاهی اوقات می توانید از اینجا کمک بگیرید. یک پیام خصوصی به تیم رسانه های اجتماعی ارسال کنید و مشکل خود را شرح دهید.

اگر پیام “یک مشکل فنی وجود دارد که در حال رفع است” در برنامه طبقه بندی شده eBay ظاهر می شود، اغلب خودتان نمی توانید کاری انجام دهید. در عوض، باید مدتی صبر کنید تا ارائه دهنده مشکل را برطرف کند.

پیام کامل این است “یک مشکل فنی وجود دارد که در حال حاضر در حال حل شدن است. به روز رسانی برنامه لازم نیست“. در این صورت می‌توانید اپلیکیشن طبقه‌بندی را باز کنید، اما نمی‌توانید وارد شوید و نمی‌توانید پیام‌ها را بخوانید یا به آن‌ها پاسخ دهید. آیا طبقه بندی های eBay از بین رفته است یا فقط تحت تأثیر یک اختلال هستید؟

طبقه بندی eBay: “دسترسی مسدود شده است” – چه باید کرد؟



منبع علاوه بر این، برخی از مشکلات رایج در وب سایت eBay طبقه بندی شده است. ما به شما می گوییم چگونه کمک بگیرید.

دسترسی مسدود شده است: به منظور جلوگیری از کلاهبرداری، ما محدوده IP خاصی را از استفاده از طبقه بندی های eBay مستثنی می کنیم. به عنوان یک قاعده، چنین بلوکی فقط موقت است. لطفاً بعداً دوباره امتحان کنید. در این بین، ممکن است بتوانید با دستگاه دیگری به آگهی‌های eBay دسترسی پیدا کنید.

متأسفانه، هیچ راه حل روشنی برای خطای شبکه در طبقه بندی eBay وجود ندارد. اگر در برنامه eBay Classifieds «مشکل فنی» می‌بینید، موارد زیر را امتحان کنید:

احتمالا گوشی هوشمند شما به اینترنت متصل نیست. پس مطمئن شوید که آنلاین هستید. در صورت لزوم، تلفن همراه را برای مدت کوتاهی به حالت پرواز تغییر دهید و همه اتصالات را بازیابی کنید. همچنین روشن کنید راه اندازی مجدد دستگاه می تواند به حل مشکلات ورود به سیستم کمک کند. اگر لپ تاپ یا رایانه شخصی در این نزدیکی دارید، سعی کنید با استفاده از مرورگر وارد سیستم شوید. شاید اختلال فقط به برنامه محدود شود. اگر با برنامه مشکل دارید، باید حافظه پنهان و داده‌های برنامه را پاک کنید. اگر نمی‌توانید وارد سیستم شوید، پیام‌ها را بخوانید یا پیشنهاد ایجاد کنید، نصب تازه می‌تواند به شما کمک کند.

بسیاری از کاربران همچنین هنگام تلاش برای ورود به برنامه Classifieds پیام خطای زیر را مشاهده می کنند:

هنگام تلاش برای ورود به برنامه “eBay classifieds” یا بررسی پیام ها، ممکن است گاهی اوقات پیام “یک مشکل فنی وجود دارد” ظاهر شود. گاهی اوقات یک “خطای شبکه” نیز در برنامه نمایش داده می شود. آیا می توان کاری برای این اختلال انجام داد؟

به روز شده در 2023/01/26: در حال حاضر، وب سایت eBay Classifieds باز نمی شود. در عوض، پیام خطا “هنگام بررسی درخواست شما یک خطا رخ داده است“. در alle disturbances.de، گزارش های کاربران آسیب دیده به هزاران می رسد. بنابراین شما با مشکل تنها نیستید. مشخص نیست که چرا eBay طبقه بندی شده است و تا چه زمانی این خطا ادامه خواهد داشت. با این حال، برنامه طبق معمول کار می کند. بنابراین اگر کار فوری دارید، به برنامه تلفن همراه در تلفن هوشمند خود بروید.