ضربه ترسناک در استیم شما را دیوانه می کند

در اینجا شما باید خارج از چارچوب فکر کنید، چیزهایی را امتحان کنید و کمی عصبی شوید، زیرا همانطور که گفتم: Pony Island یک بازی ترسناک است. به جای ترساندن پرش، بازی پیکسل بر اساس است صداهای طاقت فرسا، گرافیک زرق و برق دار و فضای ناراحت کننده.

از ترس های پرش آشکار یا عیاشی های پوچ خشونت خسته شده اید؟ سپس شما باید جزیره پونی را امتحان کنید! این موفقیت مستقل از سال 2016 در Steam در دسترس است. اما همیشه ارزش یک توصیه را دارد – به خصوص اکنون که می توانید گرد و غبار مروارید ترسناک را با 79 سنت باریک پاک کنید.

Den Pony Island یکی از این بازی هاست که با انتظارات کاربر بازی می کند. توصیف آن دشوار است، اما بازی‌ها چه کسی را دوست دارند تمثیل استنلی یا باشگاه ادبیات دوکی دوکی می‌داند چه کسی در مورد نحوه عملکرد جزیره پونی ایده کلی خواهد داشت.

یک بازی ترسناک متفاوت

اما قیمت معمولی 3.99 یورو نیز قابل تامل است. فقط از بیش از 10000 بازیکن استیم راضی بپرسید که Pony Island را متوسط ​​ارزیابی می کنند 95 درصد نظرات مثبت کاملاً آن را به بهشت ​​گیمر ستایش کنید.

اتفاقا بازی هم هست از همان توسعه دهنده به عنوان ضربه رمزنگاری کارت، که یکی دو پیچ هم آماده است. بنابراین طرفداران بازی هایی که قبلا ذکر شد می توانند بدون تردید به آن دسترسی داشته باشند. این پیشنهاد تا 5 ژانویه 2023 معتبر است.



منبع

اگر به دنبال یک بازی واقعا غیرعادی هستید، باید به فکر خرید جزیره پونی باشید. ما شما را با موفقیت Steam آشنا می کنیم و به شما می گوییم که چرا می توانید 79 سنت را بدون تردید سرمایه گذاری کنید.

نوک بخار داخلی و بدون فکر

به همین دلیل است که برخی از کاربران در بررسی ها حضور دارند از سردرد شکایت کنید اما اگر با آن مشکلی ندارید، جزیره پونی در انتظار شماست یکی از غیرمعمول ترین تجربه های بازی، که می توانید آن را در Steam درست کنید.

اما موفقیت ایندی در واقع درباره چیست؟ که خود را به عنوان یک “بازی پازل در لباس مبدل” توصیف می کند. به خودی خود، همه چیز مربوط به بازی بازی آرکید Pony Island است. گفتن آسان تر از انجام، زیرا صفحه شروع اولین مانع است.