صرافی کوینکس Coinex نحوه ثبت نام مدرسه کسب و کار و سرمایه گذاری معین صادقیان

احراز هویت در صرافی کوینکس اجباری نیست ولی با احراز هویت میتونید در ایردراپ های کوینکس شرکت کنید و همچنین میتونید تراکنش بالای ده هزار دلار رو در روز داشته باشید. سایت مستردرآمد صرافی کوینکس را تایید یا تکذیب نمی کند و صرفا به آموزش نحوه استفاده از آن پرداخته و مسئولیت استفاده و بررسی امنیت این صرافی کاملا برعهده کاربر است. ایران ارز دیجیتال ، یکی از بهترین سایت ها در حوزه معرفی انواع صرافی ها می باشد. معرفی کامل صرافی کوکوین Kucoin ، معرفی صرافی Coinex کوینکس و مقالات مرتبط با صرافی های ارز دیجیتال داخلی و خارجی.

نحوه برداشت از کوینکس

صرافی کوینکس Coinex نحوه ثبت نام مدرسه کسب و کار و سرمایه گذاری معین صادقیان

حال می توانید در کادر ثبت نام، ثبت نام خود را انجام دهید. Futures اوردر گذاری در فیوچرز کوینکسبقیه مراحل مانند همان پاراگراف آموزش فیوچرز کوینکس می باشد. با کلیک روی قسمت مشخص شده در شکل می توانید انواع اوردر گذاری را مشاهده کنید. آموزش اپلیکیشن کوینکس نیز بسیار راحت بوده و همانند نسخه دسکتاپ می باشد.

در آخر نیز رمز عبور خود را در اختیار هیچ فرد دیگری قرار ندهید. بنابراین بهتر است از رمز عبور طولانی و منحصربه‌فرد با حداقل 8 کاراکتر استفاده کنید. این کد را در کادر مربوطه وارد کرده و سپس بر روی گزینه “Next” کلیک کنید.

حال وارد ایمیل خود شده و کد دریافت شده از طریق ایمیل را در داخل سایت صرافی کوینکس وارد کنید. سپس یک پسورد معتبر وارد کرده و در قسمت پایینی یعنی Confirm password آن را مجدداً وارد کنید. در این مرحله کاربر با کلیک برروی گزینه Sign in باید وارد حساب کاربری خود شود.

از جمله امکاناتی که می توان به آن اشاره کرد آپشن های جامع و کامل ترید و استیک است. همچنین کوینکس دارای ارزی مخصوص به نام CET است که دارای مزیت هایی است. گزینه متعهد میشوم مالک قانونی این اسناد هویتی باشم “I promise to be the legitimate owner of these ID documents” را تیک بزنید و گزینه ارسال “Submit” را کلیک کنید.

این توکن ارزش بازاری حدود ۵۴ میلیون دلار دارد و در رتبه ۴۶۳ بازار قرار گرفته است. در حال حاضر قیمت هر واحد از این توکن حدود ۰.۰۴۸۸ دلار است. در قسمت پایانی هم می تونین یک کد معرف رو وارد کرده و گزینه Sign Up رو کلیک کنین. سعی کنید یک پسورد قوی رو برای اکانت خودتون انتخاب کنین. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با آموزش ثبت نام در کوینکس با موبایل وب سایت خود باشید. ۷- در این مرحله آدرس مقصدی که قرار است رمز ارز را به آن انتقال دهید وارد کنید.

این رمز بهتر است متشکل از حروف بزرگ و کوچک، اعداد و نشانه‌ها باشد. یکی دیگر از موارد اصلی مورد آموزش نحوه خرید و فروش در صرافی کوینکس است. برای اینکار کاربر پس از ورود به اکانت باید روی گزینه Exchange در قسمت منو کلیک کند. یکی از صرافی های خارجی ارز دیجیتال که حتی از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند، صرافی کوینکس است.

معایب صرافی کوینکس