با این حال، درهای ارزان تر حمل و نقل محلی و منطقه ای در آلمان به طور کامل بسته نشده است. حتی اگر صدراعظم فدرال تمدید بلیط 9 یورویی را رد کند، در حال حاضر ملاحظاتی برای جانشینی وجود دارد. با یک با به اصطلاح «بلیط آب و هوا»، شهروندان آلمانی میتوانند برای همیشه با پول کمی از حملونقل عمومی استفاده کنند. علاوه بر این، هر دو Verkehrsclub Deutschland و چپ پیشنهادهایی برای جانشین ارائه کرده اند.
شولتز همچنین درخواست محدودیت سرعت در اتوبان های آلمان را رد کرد.
این بلیت 9 یورویی تاکنون بیش از 21 میلیون بار فروخته شده است. موفقیت بزرگ بلیط پس انداز برای حمل و نقل محلی و منطقه ای باعث ایجاد بحث هایی در مورد تمدید آن شد. صدر اعظم شولز چگونه مسائل را می بیند، او اکنون در پاسخ به سوال حضار روشن کرده است.
هر آنچه که باید در مورد بلیط 9 یورویی بدانید:
بلیط آب و هوا به جای بلیط 9 یورو
در مصاحبه تابستانی ARD شولز تمدید بلیط 9 یورویی را رد کرد. شولز در پاسخ به درخواست بینندگان (منبع: ARD در یوتیوب) گفت: “این مدت منقضی می شود، همیشه بر روی سه ماه متمرکز بود.” صدراعظم به وضوح امیدها مبنی بر تمدید بلیط 9 یورویی را رد کرده است. وزیر حمل و نقل ویسینگ قبلاً بدبین بود و به هزینه های بالای بلیط تخفیف دار برای حمل و نقل محلی و منطقه ای اشاره کرد. به گفته ویسینگ، بلیت 9 یورویی بیش از 1 میلیارد یورو در ماه بر خزانه دولت تحمیل می کند.
رایج است که کمپین های تخفیف تقریباً به طور جادویی مردم را جذب می کنند و می توان هر ساله با کمپین های خرید مانند جمعه سیاه مشاهده کرد. با این وجود، تعداد کمی از آنها انتظار موفقیت چشمگیر بلیط 9 یورویی را داشتند. تا به امروز، بلیط تخفیف دار حمل و نقل محلی و منطقه ای بیش از 21 میلیون بار فروخته شده است. برای صدراعظم اولاف شولز (SPD)، با وجود موفقیت، روزهای بلیط 9 یورویی به شماره افتاده است.